کد خبر : 1810134 | 22 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

از واس عذرخواهی نکردم

طعنه سیمئونه به ژوائو، مشکل تیم را به من هم بگوید

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پاسخ گلایه‌های اخیر ژوائو فلیکس را داد.

طعنه سیمئونه به ژوائو، مشکل تیم را به من هم بگوید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. این تیم  در 5 بازی اخیر خود تنها یک بار پیروز شده، سه بار شکست خورده و یک تساوی نیز برابر والنسیا کسب کرده است.

پس از شکست سنگین 4-2 از بارسا، اتلتیکو خود را مهیای بازی با ختافه در وندا متروپولیتانو می کند. اتلتیکو پس از این شکست به رده پنجم سقوط کرد.

 

1689284

 

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در مورد شرایط تیمش گفت کار دیگری جز تمرین و تلاش بیشتر نمی توان انجام داد. شرایط ما در جدول خوب نیست و راه حلی وجود ندارد، مگر کار و تلاش زیاد. تیم را با اعتماد به نفس و مشتاق می بینم. همه می خواهند فردا برابر ختافه بهترین نمایش را داشته باشند و برنده شویم. البته باید بگویم در این هفته ها بدشانس هم بوده ایم. فردا فرصت خوبی برای جبران است.»

 

1690581

 

اخیرا ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو به طور ضمنی از شرایط خود در تیم ابراز نارضایتی کرده بود و گفت که می داند مشکل تیمش کجاست. سیمئونه در پاسخ به او گفت:« از ژوائو ابدا ناامید نیستم ولی خوشحال می شوم اگر او مشکل تیم را می داند، به من هم بگوید.»

 

1689542

 

در جریان بازی با بارسا، سیمئونه از دنیل واس مصدوم خواست با وجود آسیب دیدگی به زمین برگردد، هرچند او به دلیل مصدومیت شدید خیلی زود تعویض شد. سیمئونه در پاسخ به این سوال که از بازیکن دانمارکی تیمش عذرخواهی کرده یا خیر گفت:« دلیلی برای عذرخواهی از او نمی بینم و این حرکتی جدید نبود. من ده سال است که گاها از این کارها می کنم. برخی مواقع خروج یک بازیکن مصدوم در جریان بازی ممکن است به ضرر تیم تمام شود و من فشار می آورم که او زود به میدان برگردد. البته از بخت بد، این بار واس واقعا مصدومیت شدیدی داشت. امیدوارم خیلی زود بهبود پیدا کند.»

دیدگاه‌ها