کد خبر : 1810203 | 23 بهمن 1400 ساعت 10:15 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

کالدرون و دومین شکست متوالی با تیم جدیدش

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی موفق نشده سدی مقابل سری شکست‌های عقاب‌های امارات ایجاد کند.

کالدرون و دومین شکست متوالی با تیم جدیدش

به گزارش "ورزش سه" کالدرون در مسابقه شب گذشته خورفکان مقابل الوصل موفق نشد راه پیروزی مقابل باشگاه سابقش در دبی را رمزگشایی کند تا یک شکست دیگر در کارنامه خورفکان به ثبت برسد؛ حالا آن‌ها با 15 امتیاز و باقی‌ماندن در موقعیت یازدهم در منطقه خطر به سر می‌برند.

 

البته تیم کالدرون از دقیقه 30 با اخراج عبدالله رفاهی، بیش از 60 دقیقه با 10 نفر به بازی ادامه داد و اتفاقاً مقاومت خوبی هم مقابل الوصل داشت که تنها یک گل و آن‌هم توسط میشل آرائوخو در دقیقه 71 زد.

 

کالدرون در پایان مسابقه گفت: ما یک ساعت 10 نفره بازی کردیم اما بازهم می‌توانستیم گل بزنیم و حتی بعد از گل حریف می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم اما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم؛ با این‌حال من تلاش می‌کنم تیم را در آینده نزدیک به پیروزی برگردانم.

 

این سرمربی آرژانتینی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل قطر و عربستان سابقه کار کردن در تیم‌های باشگاهی را دارد، در بازگشت به امارات ماموریتی جز نجات خورفکان از شرایط بد فعلی ندارد.

 

آخرین پیروزی کالدرون با یک تیم فوتبال به پیروزی او در مقام سرمربی پرسپولیس مقابل نساجی در پایان نیم‌فصل لیگ دو سال پیش بر می‌گردد!

دیدگاه‌ها