کد خبر : 1810234 | 23 بهمن 1400 ساعت 12:11 | 44.2K بازدید | 8 دیدگاه

اوساگونا و امضای قرارداد با دا نانگ؛

مهاجم پرماجرای پرسپولیس سر از ویتنام در آورد!

مهاجم نیجریه‌ای سابق سرخ‌پوشان پایتخت با امضای قراردادی رسمی به تیمی شاغل در لیگ ویتنام پیوست.

مهاجم پرماجرای پرسپولیس سر از ویتنام در آورد!

به گزارش "ورزش سه" شاید یکی از جنجالی‌ترین و پر سر و صداترین بازیکنان خارجی پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، کریستین اوساگونا باشد؛ مهاجمی که در پرسپولیس نتوانست عملکرد چشمگیری داشته باشد و شاید تلخ‌ترین خاطره هواداران پرسپولیس از او، از دست دادن پنالتی‌اش در جام حذفی باشد.

 

اوساگونا بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس با ثبت یک گل و یک پاس‌گل، بابت مطالباتش از این باشگاه چند نوبت موفق شد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را ببندد و با گذشت یکسال از جدایی او، سرخ‌پوشان به تازگی موفق به تسویه‌ حساب با این مهاجم نیجریه‌ای شده تا پرونده شکایت او در فیفا بسته شود.

 

او بعد از پایان حضورش در ایران، به الشرطه عراق رفت اما در آن‌جا هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بعد از 4 ماه حضور در لیگ عراق، قراردادش را با تیم الشرطه فسخ کرد و بعد از یکسال دوری از میادین، در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی سال جاری به سراغ لیگ بحرین رفت و با تیم الحید به توافق رسید.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسد او قرار است در لیگ فوتبال بحرین به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و حضور اوساگونا در تیم بحرینی یک ماه بیشتر دوام نداشت و این مهاجم نیجریه‌ای نیز تصمیم به جدایی از الحید گرفت.

 

کریستین اوساگونا روز گذشته با امضای قراردادی رسمی به تیم دا نانگ ویتنام پیوست تا این مهاجم 31 ساله سابق پرسپولیس ادامه فوتبالش را در قاره آسیا و در یک لیگ کم نام و نشان مانند ویتنام ادامه دهد.

 

گفتنی است که هنوز رقابت‌های لیگ سیزده تیمی ویتنام در فصل 2022 آغاز نشده و باید دید مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت در تیم جدیدش چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها