کد خبر : 1810236 | 23 بهمن 1400 ساعت 12:18 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

پاس گل ارزشمند در شب کم رونق مسی

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار برابر رن عملکرد چندان درخشانی را به نمایش نگذاشت.

پاس گل ارزشمند در شب کم رونق مسی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ فرانسه به مصاف رن رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 


لیونل مسی هم مانند سایر بازیکنان این تیم نمایش چندان خوبی را در این بازی ارائه نکرد اما توانست پاس گل به موقعی برای کیلیان امباپه ارسال کند تا در نهایت این بازی با نتیجه 0-1 به سود پی اس جی به پایان برسد. 


رن تنها تیمی است که موفق شد در نیم فصل اول با نتیجه 1-2 برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد و در آستانه کسب یک تساوی در دیدار شب گذشته در پارک دو پرنس بود اما مسی و امباپه اجازه ندادند. 


این دو بازیکن تا پیش از این گل نیز موقعیت‌هایی را داشتند، خصوصا امباپه که در پست مهاجم نوک در راس خط حمله قرار داشت. مسی کمی از منطقه خطر دورتر بود اما باز هم چند تلاش داشت که موقعیت چندان خطرناکی را خلق نکرد. با این حال به نظر می‌رسید که این بازیکن در این بازی وقتی با سرعت پاس می‌داد، عملکرد بهتری نسبت به زمانی داشت که توپ را حفظ می‌کرد. 


رن در لحظات پایانی تمام تلاشش را برای رسیدن به گل و کسب پیروزی به کار گرفته بود و همین باعث شد که پی اس جی از شرایط استفاده کرده و به گل برسد. 


ایکاردی توپ را در میانه میدان به مسی رساند، لئو تمام جوانب را در نظر گرفت و پاسی را برای امباپه ارسال کرد که توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند. 


پی اس جی در این بازی به طور کلی نمایش ضعیفی داشت اما حالا می‌تواند با روحیه بهتری در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در پارک دو پرنس میزبان رئال مادرید باشد، دیداری که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. دیداری که برای لیونل مسی نیز یادآور خاطرات بسیاری است.

دیدگاه‌ها