کد خبر : 1810243 | 23 بهمن 1400 ساعت 12:48 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

سهرابی خبر داد:

پنجره داخلی باشگاه تراکتور باز شد

در حالی که علیرضا منصوریان روز گذشته مصاحبه تندی علیه مدیران تراکتور انجام داده بود، مدیرعامل این باشگاه از حل مشکل نقل و انتقالاتی خبر داد.

پنجره داخلی باشگاه تراکتور باز شد

به گزارش "ورزش سه"، تی تی های شهر تبریز که با پرداخت حدود 3 میلیون دلار توانستند بخش اعظم بدهی خارجی خود را تسویه کنند، بلافاصله با مشکل حکم کمیته استیناف در پرونده علیرضا منصوریان و دستیارانش مواجه شدند که بیش از سه میلیون دلار خرج روی دست این باشگاه گذاشته است.

 

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور حتی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور را هم بسته اما حالا برخلاف ادعای او، مدیرعامل سرخپوشان تبریزی اعلام کرده که مشکل «پنجره داخلی» حل شده و «کارت بازی خریدهای جدید صادر» خواهد شد.

 

او در این خصوص توضیح داد: طی روزهای اخیر پنجره نقل و انتقالات داخلی تراکتور با شکایت چند نفر بسته شده بود که باتوجه به حساسیت موضوع، شخصا با حضور در تهران امورات مربوط را پیگیری کردیم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد و کارهای اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنان نیز انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.

 

سهرابی با کنایه به سایر تیمها گفت: در حالی که برخی باشگاه‌ها ماه‌ها درگیر یک پرونده خارجی می‌شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده‌ترین پرونده‌های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود. همان‌طور که به هواداران قول داده بودیم، با پرداخت درصد مقرری از مطالبات اعضای تیم، مانع جدایی بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل شدیم.

 

مدیرعامل تراکتور در مورد خرید بعدی این تیم گفت: ما در جذب بازیکنان جدید، خواسته سرمربی تیم و هواداران را مدنظر قرار داده‌ایم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی جذب شده‌اند و سعی می‌کنیم کار انتقال یک بازیکن دیگر را امروز نهایی کنیم. براساس خواسته سرمربی با یک بازیکن خارجی وارد مذاکره شده بودیم و حتی کارهای مربوط به صدور ویزای او انجام شده بود، اما بر اساس درخواست و تاکید سرمربی، یک بازیکن داخلی جایگزین او شد.

این در حالی است که بر اساس گفته نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت، هر باشگاه لیگ برتری برای ثبت خریدهای جدید باید با تمام بدهکاران خود توافق کند.

دیدگاه‌ها