کد خبر : 1810344 | 23 بهمن 1400 ساعت 19:04 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

رانگنیک: متاسفانه مثل دو دیدار قبلی بودیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد از تکرار اشتباهات از سوی بازیکنان این تیم به ستوه آمده است.

رانگنیک: متاسفانه مثل دو دیدار قبلی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز در شرایطی که با تک گل جیدون سانچو از ساوتهمپتون پیش افتاده بودند، در نهایت دروازه خود را باز شده دیده و در این دیدار خانگی تنها به کسب یک امتیاز رضایت دادند. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی یونایتد در پایان این دیدار مدعی شد اشتباهات بازی های قبل دوباره امروز تکرار شده و بازیکنان یونایتد در نیمه دوم موفق به ارائه نمایش خوبی نشده اند.

رالف رانگنیک گفت: "ما کمی آرامش خود را از دست داده و تصمیمات اشتباهی گرفتیم و در این موارد که باید بهتر شویم. هر زمان که تیم با آمادگی در میدان حضور پیدا کرد مثل نیم ساعت اول دیدار امروز فوق العاده بازی کردیم، اما باید این کار را برای مدت بیشتری انجام دهیم

 

1684865

.

ما در نیمه اول موقعیت های خوبی خلق کرده و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. اما این روند به یکباره متوقف می شود. در نیمه دوم شکل دلخواه خود را نداشتیم و دروازه باز شد و این شرایط باید تغییر کند.

متاسفانه عملکرد تیم بسیار شبیه به دو بازی گذشته بود. نیمه اول و در 30 دقیقه ابتدایی بسیار خوب ظاهر شده و با ضد حملات و حرکت به سمت عمق به تمامی اهداف خود رسیدیم. ما به بازیکنان گفتیم که باید در نیمه‌ دوم تهاجمی تر عمل کنند، اما در نهایت عملکرد تیم در زمین متفاوت بود.

در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم خوب بازی نکردیم و ساوتهمپتون با انتقال سریع توپ به گل رسید. همچنین در 20 دقیقه پایانی نیز فرصت های خوبی برای گلزنی خلق کرده و می توانستیم به گل دوم دست یابیم، اما در نهایت نتیجه مورد نظر حاصل نشد.

این همان جیدون سانچویی بود که من از زمان حضور این بازیکن در بوندسلیگا می شناختم و او در مدت اخیر بهترین بازی های خود از زمان انتقال به منچستریونایتد را ارائه داده است."

دیدگاه‌ها