کد خبر : 1810345 | 23 بهمن 1400 ساعت 19:10 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: در مورد زلاتان باید صبر بیشتری داشته باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می گوید برای بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میادین هنوز باید صبر کرد.

پیولی: در مورد زلاتان باید صبر بیشتری داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی میلان در دربی هفته گذشته برابر اینتر حالا فاصله این تیم با نراتزوری به یک امتیاز کاهش یافته است. در صورتی که اینتر نتواند امشب ناپولی را شکست دهد و شاگردان استفانو پیولی نیز در بازی فردای خود برابر سمپدوریا به پیروزی برسند، جای دو تیم میلانی در صدر جدول عوض خواهد شد.

 

1690876

 

 

استفانو پیولی پیش از بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا گفت: "در میلان هیچ وقت بدبینی وجود نداشته و ما همیشه با اعتماد به نفس کار کرده ایم. نقطه قوت تیم این است که موقع نتیجه نگرفتن ما ناامید نمی شویم و به تلاش کردن ادامه می دهیم. زمانی که در بازی ها به پیروزی می‌رسید داشتن این ذهنیت آسان است. ما همچنان بازی به بازی جلو می‌رویم و به وضوح از دو دیدار گذشته مان راضی هستیم. اکنون تنها چیزی که اهمیت دارد بازی فرداست و باید با تمرکز عمل کنیم.

پانزده بازی دیگر باقی مانده و این خیلی است.  باید به فکر کسب حداکثر امتیاز باشیم.  در حال حاضر فاصله کمی بین برنده شدن و برنده نشدن وجود دارد، جزئیات تفاوت را ایجاد خواهند کرد. فردا بازی سختی داریم، با حریفی روبرو هستیم که یکشنبه 4-0 مقابل ساسولو پیروز شد. اگر عملکرد خوبی داشته باشیم، شانس برنده شدن داریم."

 

1690879

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ و فرم اولیویه ژیرو : "زلاتان همچنان جداگانه تمرین می‌کند و در مورد او باید بیشتر صبر کنیم. از طرفی اکنون اولیویه از نظر جسمی و روحی خوب است، مهم این است که تیم به بازی تهاجمی خود ادامه دهد."

دیدگاه‌ها