کد خبر : 1810353 | 23 بهمن 1400 ساعت 19:32 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

لوک شاو:

یونایتد اینگونه راهی لیگ قهرمانان نخواهد شد

لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان در صورت ادامه این روند را دشوار توصیف کرده است.

یونایتد اینگونه راهی لیگ قهرمانان نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با قبول تساوی 1-1 در استادیوم اولدترافورد برابر ساوتهمپتون، دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد تا با دیدارهای بیشتر در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد. لوک شاو در پایان این دیدار بابت تکرار اتفاقات در بازی های اخیر ابراز تاسف کرده و مدعی شد یونایتد باید در دیدارهای پیش رو به سه امتیاز دست یابد.

 

1690896


لوک شاو گفت: تاریخ دوباره در حال تکرار است. ما 20 دقیقه اول را خیلی خوب شروع کردیم، به گل رسیدیم و دوباره اتفاقات دیدارهای قبل برای ما تکرار شد. خودمان به خوبی می دانیم که به اندازه کافی خوب نیستیم و شرایط باید به سرعت تغییر کند. اگر در اوایل مسابقه از شانس‌های گلزنی خود در مقابل تیم های حریف استفاده کنیم، داستان متفاوت پیش خواهد رفت. ما می‌دانیم که باید بهتر شویم و نمی‌توانیم بیش از حد به این موضوع فکر کنیم. 


ما می‌خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم، اما عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نیست و هیچ راهی جز پیشرفت در دیدارهای آتی وجود ندارد. اگر اینگونه در ادامه فصل نیز امتیاز از دست بدهیم راهی برای رسیدن به لیگ قهرمانان وجود نخواهد داشت. 


در مقطع فعلی مهم ترین هدف برای بازیکنان یونایتد باید کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو در لیگ برتر باشد. همه چیز معطوف به کسب امتیاز در هفته های آتی بوده و ما باید در جدول رده بندی صعود کنیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آوریم.
 

دیدگاه‌ها