کد خبر : 1810357 | 23 بهمن 1400 ساعت 19:52 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران: برای سهمیه لیگ قهرمانان تسلیم نمی‌شویم

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد تاکید کرد این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ادامه فصل مبارزه می‌کند.

واران: برای سهمیه لیگ قهرمانان تسلیم نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه‌چندان خوب منچستریونایتد در لیگ برتر ادامه دارد و این تیم امروز در استادیوم اولدترافورد با تساوی 1-1 متوقف شد تا دو امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد. رافائل واران، مدافع جدید شیاطین سرخ در پایان این مسابقه مدعی شد یونایتد در بازی‌های اخیر نسبت به گذشته بهتر بازی می‌کند، اما این نمایش نیز برای کسب سه امتیاز کافی نیست و آنها باید در ادامه فصل باز هم پیشرفت کنند.

 

1690899


رافائل واران گفت: این برای دومین دیدار متوالی است که ما در دقایق ابتدایی نیمه دوم نمی توانیم نمایش خوبی از خود ارائه دهیم و در نهایت دروازه یونایتد در همین مقطع از مسابقه باز می‌شود. در نیمه اول موقعیت‌های خوب دیگری برای گلزنی مقابل ساوتهمپتون داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و در نهایت نتیجه تساوی حاصل شد. 


ما از رقم خوردن این نتیجه ناامید شده‌ایم و کسب یک امتیاز از این دیدار برای یونایتد کافی نبود. ما باید خودمان را به سمت جلو سوق بدهیم. یونایتد در سه یا چهار دیدار آخر خود در لیگ برتر نسبت به گذشته نمایش خیلی بهتری ارائه داده، اما این عملکرد نیز برای کسب پیروزی در لیگ کافی نیست و باید بتوانیم در مسابقات آتی بهتر از این عمل کنیم. ما به مبارزه برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ادامه خواهیم داد و هرگز در این راه تسلیم نمی‌شویم.
 

دیدگاه‌ها