کد خبر : 1810375 | 23 بهمن 1400 ساعت 21:08 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسمیرو:

در گلزنی خوب عمل نکردیم؛ نباید داور را بهانه کنیم

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید‌ معتقد است این تیم نتوانسته مقابل ویارئال در امر گلزنی خوب عمل کند.

در گلزنی خوب عمل نکردیم؛ نباید داور را بهانه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا مهمان ویارئال بود و در یک بازی نزدیک و فشرده برابر حریف خود متوقف شد. لوس بلانکوس با این تساوی 54 امتیازی شد؛ این در حالی است که سویا با توجه به برد دیشب با 50 امتیاز در تعقیب تیم کارلو آنچلوتی است.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در پایان بازی گفت: "نتیجه می‌توانست در نیمه دوم تغییر کند اما فوتبال بر اساس گلزنی است و ما از این نظر نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. وینیسیوس مهارت بالایی دارد. او نشان می‌دهد که برای ما مهم است و باید همین‌طور ادامه دهد. هم‌چنین گرت بیل نیز بازیکنی محسوب می‌شود که مدت زیادی بازی نکرده بود."

 

1690936

 

اعتراضات به داوری: "من اتفاقات داوری را ندیده‌ام، اما برای داور احترام زیادی قائلم. اگر او به VAR رجوع نکرده، باید به تصمیم او احترام بگذاریم. داور نباید بهانه‌ای برای ما باشد."

کاسمیرو را درباره بازی حساس رئال مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما خیلی خوب کار می‌کنیم و کادری داریم که همواره ما را به شکلی عالی راهنمایی می‌کنند. ما می‌خواهیم همه چیز را ببریم."

دیدگاه‌ها