کد خبر : 1810379 | 23 بهمن 1400 ساعت 21:21 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف ناگلزمان؛ بوخوم شایسته کسب پیروزی بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ اعتراف کرد بوخوم شایسته کسب پیروزی در مسابقه امروز بوده است.

اعتراف ناگلزمان؛ بوخوم شایسته کسب پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز نمایش بسیار ضعیفی در مقابل بوخوم ارائه داده و با نتیجه غیرمنتظره 2-4 برابر این تیم مغلوب شد. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در پایان این دیدار مدعی شد برنامه‌های مورد نظر او در جریان مسابقه اجرا نشده و علی‌رغم نمایش خوب این تیم در نیمه دوم، دیگر فرصتی برای جبران اختلاف وجود نداشته است.


یولیان ناگلزمان گفت: "به تیم بوخوم تبریک می‌گویم؛ آنها شایسته کسب پیروزی در مسابقه امروز بودند. نیمه اول عملکرد خیلی بدی ارائه دادیم. ما برنامه داشتیم و البته این برنامه به‌خوبی اجرا نشد، بنابراین من قصد ندارم از تیم انتقاد کنم. باید زودتر واکنش نشان داده و تغییراتی ایجاد می‌کردم. 

 

1689003


در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، اما دیگر برای بازگشت خیلی دیر شده بود. ما در نیمه دوم به جز دو دقیقه اول که تقریبا در آستانه دریافت گل پنجم نیز بودیم، بهتر عمل کردیم. اگر زودتر گل می‌زدیم، جریان مسابقه هیجان انگیزتر می‌شد. من خیلی دیر تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کردم و در نهایت بوخوم با شایستگی موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد. 


ترکیب ابتدایی تنها با یک پست شماره 6؟ من نمی‌خواستم هیچ‌یک از بازیکنان تهاجمی ترکیب خود را قربانی کنم. با استفاده از ‌دفاع چهار نفره باید یکی از بین کینگزلی کومان، سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، توماس مولر یا لروی سانه را کنار می‌گذاشتم. به همین دلیل این تصمیم را گرفتیم و فقط با استفاده از جاشوا کیمیچ تیم خود را روانه میدان کردم."
 

دیدگاه‌ها