کد خبر : 1810381 | 23 بهمن 1400 ساعت 21:40 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

آنچلوتی: بیشتر از این که نگران باشم، راضی هستم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید‌ می‌گوید تیمش نباید تا این میزان فرصت‌های گلزنی را از دست بدهد.

آنچلوتی: بیشتر از این که نگران باشم، راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، از قبل پیش‌بینی می‌شد که رئال مادرید امروز کار دشواری مقابل ویارئال داشته باشد و همین اتفاق هم رخ داد و نهایتاً شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل رقیب خود با تساوی بدون گل متوقف شدند تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی گفت: "لالیگا لیگ پیچیده‌ای محسوب می‌شود. یک لیگ رقابتی که شما باید تا آخر در آن بجنگید. بسیاری از تیم‌ها مانند ما سختی زیادی را تحمل خواهند کرد. من نگران این هستم که تیم از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نمی‌کند و باید این موضوع را حل کنیم. ما در نیمه اول تهاجمی نبودیم و ویارئال کنترل را در اختیار داشت اما در نیمه دوم وضعیت را تغییر دادیم. با این همه بیشتر از این‌که ناراحت باشم راضی هستم. ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم."

 

1690945

 

عملکرد گرت بیل: "بیل خوب بود، به خصوص در نیمه دوم. او موقعیت‌های متعددی داشت. من نمی‌دانم که آیا گرت بیل در ترکیب دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود یا خیر اما در عین حال امیدوارم که تیم کاملی را برای آن بازی در اختیار داشته باشیم. بیل در ماه سپتامبر یک مصدومیت شدید داشت و بازگشت برای او دشوار بود.

اگر از یکی از فرصت‌های عالی خود را استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد. ما کمی بدشانس بودیم و البته دروازه‌بان ویارئال نیز فوق‌العاده بود."

 

1690946
 

دیدگاه‌ها