کد خبر : 1810385 | 23 بهمن 1400 ساعت 22:26 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

ناپولی 1 - 1 اینتر؛ هیجان در صدر جدول به اوج رسید

اینتر در خانه ناپولی به میدان رفته و در شرایطی که در برخی دقایق خوش شانس بود، به تساوی 1-1 رسید.

ناپولی 1 - 1 اینتر؛ هیجان در صدر جدول به اوج رسید

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته گذشته به شکلی عجیب در دربی مقابل میلان مغلوب شده بود، امشب در شهر ناپل برابر ناپولی به تساوی 1-1 رضایت داد تا شرایط در صدر جدول با وجود صدرنشینی اینتر‌ حساس‌تر از قبل شود.
ناپولی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و با ضربه دی لورنزو از فاصله‌ای قابل توجه فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
اما در دقیقه 6 و بعد از بازبینی صحنه توسط داور بود که ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شد. لورنزو اینسینیه پشت توپ قرار گرفت و خیلی زود موفق شد گل اول ناپولی را به ثمر برساند.

 

1690952


در دقیقه 13 و روی ریباند‌ زیلنسکی در گوشه محوطه جریمه اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم هم شد، اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.
در اواسط نیمه اول و روی ارسال دی لورنزو بود که ویکتور اوسیمن در گوشه محوطه جریمه اینتر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او دقیق نبود و به تور کنار دروازه برخورد کرد. در دقیقه 38 ضربه سر ادین ژکو روی ارسال ایوان پریشیچ در اختیار اوسپینا قرار گرفت و نیمه نخست با برتری 0-1 ناپولی به اتمام رسید.
اما اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. توپ بعد از برخورد به دی لورنزو در گوشه محوطه به ادین ژکو رسید و او با ضربه‌ای دقیق به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.
در دقیقه 57 و روی ناهماهنگی مدافعان اینتر بود که ویکتور اوسیمن در زاویه‌ای دشوار صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم ناپولی شد، اما ضربه او را سمیر هندانوویچ با عکس العملی بسیار خوب دور کرد.
دقایقی بعد و روی اشتباه استفان دی فرای بود که الیف الماس در موقعیتی تک به تک فاصله‌ای تا باز کردن دروازه اینتر نداشت، اما سمیر هندانوویچ از فاصله‌ای نزدیک به زیبایی موفق به مهار ضربه الماس شد.
در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه‌ای در پی نداشت و دیدار حساس ناپولی و اینتر با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها