کد خبر : 1810389 | 23 بهمن 1400 ساعت 22:49 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

نوریچ 0 - 4 سیتی؛ شب تاریخی رحیم

منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با چهار گل از سد نریچ سیتی عبور کند.

نوریچ 0 - 4 سیتی؛ شب تاریخی رحیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که شاهد درخشش و هت‌تریک رحیم استرلینگ در میدان بود، با چهار گل نوریچ را مغلوب کرده و صدرنشینی خود در لیگ برتر را استحکام بخشید.
سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه پنج برناردو سیلوا در گوشه سمت راست محوطه جریمه نوریچ سیتی فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او از زاویه ای دشوار به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.
در دقیقه 10 این پوکی بود که از سمت راست حرکت کرده و موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه منچترسیتی داشت، اما ضربه محکم این بازیکن با عکس العمل تماشایی ادرسون، دروازه‌بان حریف همراه شد.
دقایقی بعد نوریچ حملات خود را ادامه داده و تا آستانه باز کردن دروازه سیتی نیز پیش رفت، اما ضربه سر هانلی با بدشانسی به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه 25 و روی پاس ایلکای گوندوگان بود که رحیم استرلینگ در محوطه جریمه نوریچ صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه زمینی این بازیکن با واکنش گان همراه شد.

1690959


اما در دقیقه 31 سیتی بالاخره به گل اول رسید. روی ارسال کایل واکر به سمت چپ محوطه، رحیم استرلینگ صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی و فوق العاده دروازه نوریچ را باز کرد. در دقایق باقی‌مانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و سیتی با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.
اما سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به گل دوم هم دست یافت. روی حرکت گوندوگان از سمت چپ، فیل فودن در مقابل شلوغی دروازه صاحب فرصت شده و در شرایطی دشوار موفق شد گب دوم سیتی را وارد دروازه نوریچ کند.
دقایقی بعد و روی ارسال خطرناک گوندوگان از سمت چپ بود که سیتی می‌توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه ناتان آکه دقیق نبود و راهی به دروازه نوریچ پیدا نکرد.

1690960


اما حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 70 موفق به زدن گل بعدی هم شد. ضربه سر روبن دیاس در محوطه به رحیم استرلینگ رسیده و او با ضربه سر دقیق خود از فاصله‌ای نزدیک موفق به زدن گل سوم هم شد.
در اواخر مسابقه سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شده. ضربه ابتدایی رحیم استرلینگ را سنگربان نوریچ مهار کرد و در ریباند خود این بازیکن موفق به زدن گل چهارم شد.

 

دیدگاه‌ها