کد خبر : 1810421 | 24 بهمن 1400 ساعت 09:57 | 27.8K بازدید | 13 دیدگاه

فاجعه در نبود ستاره فرانسوی؛

کریم- لطفا به داد رئال مادرید برس! (عکس)

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و جوان رئال مادرید در کنار گرت بیل در دیدار مقابل ویارئال فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست دادند.

کریم- لطفا به داد رئال مادرید برس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در سال 2022 در لالیگا پرفراز و نشیب ظاهر شده و قادر به تکرار درخشش ماه های پیش خود نبوده، دیشب در استادیوم لاسرامیکا و در خانه ویارئال با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را در کورس لالیگا از دست بدهد. رئال مادرید در سال های اخیر در خانه ویارئال همیشه شرایط دشواری داشته و مدت هاست موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

1691007

 

1691006


ویارئال در این دیدار فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت و چندین بار تیبو کورتوا دروازه رئال مادرید را نجات داد، اما از آن سو شاگردان کارلو آنچلوتی نیز چند مرتبه تا آستانه باز کردن دروازه ویارئال پیش رفتند، اما لوکا یوویچ و گرت بیل چند صحنه ناکام مانده و موقعیت های درخشانی را برای زدن گل برتری از دست دادند.


لوکا یوویچ، ستاره جوان لوس بلانکوس که در غیاب کریم بنزما تبدیل به مهاجم ثابت تیم شده، در ثانیه های پایانی این دیدار در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و می توانست با یک ضربه فنی و چیپ دروازه را باز کند. اما ضربه او با اختلاف ناچیز از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت تا این فرصت طلایی از دست رفته و بازی با همان تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

1691010

 

1691008


مصدومیت کریم بنزما در بدترین شرایط ممکن برای رئال مادرید رخ داد و بازیکنان جانشین او مانند لوکا یوویچ نتوانسته اند انتظارات لازم را برآورده کنند. رئال مادرید در چهار بازی اخیر بدون کریم بنزما تنها سه بار موفق به گلزنی شده و دچار افت محسوسی شده است.


هنوز حضور ستاره فرانسوی و گلزن رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن قطعی نیست و قرار گرفتن نام کریم بنزما در ترکیب اصلی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در روزهای اوج گرفتن تیم پاریسی با درخشش لیونل مسی و کیلیان امباپه، کار رئال مادرید برای گذر از سد این تیم بدون کریم بنزما بسیار دشوار خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها