کد خبر : 1810422 | 24 بهمن 1400 ساعت 10:02 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

جاشوا کیمیچ؛

به خودتان بیایید؛ این بدترین بایرن مونیخ فصل بود!

جاشوا کیمیچ، هافبک 27 ساله بایرن مونیخ به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان این تیم در مقابل بوخوم انتقاد کرد.

به خودتان بیایید؛ این بدترین بایرن مونیخ فصل بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته نمایش ضعیفی مقابل بوخوم ارائه داده و با چهار گل مقابل این تیم شکست خورد تا بعد از باخت برابر گلادباخ، یک شکست سنگین دیگر را نیز در بوندسلیگای این فصل تجربه کند. جاشوا کیمیچ، بازیکن باتجربه بایرن مونیخ به انتقاد از عملکرد هم تیمی های خود پرداخته و مدعی شد هرگز در گذشته شاهد رقم خوردن چنین اتفاقاتی در این باشگاه نبوده است.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "ما بدترین عملکرد فصل خود را در کل بازی ارائه دادیم. ما آنچه برای کسب پیروزی در یک مسابقه لازم است در خود نداشتیم. اگر چنین اتفاقی یک بار در طول فصل رخ دهد می توان آن را به حساب حوادث و اتفاقات گذاشت. اما ما در گذشته نتیجه مشابهی برابر گلادباخ نیز گرفته‌ایم پس باید در ادامه فصل بیشتر مراقب بود.

 

1691011

 

داشتن چنین نگرشی و این زبان بدن بازیکنان دیگر ربطی به تاکتیک یا برنامه بازی ندارد. ما باید خودمان را زیر سوال برده و از خودمان بپرسیم که آیا این ذهنیت بازیکنان بایرن مونیخ است؟ این اتفاق بیش از اندازه در این فصل رخ داده و من در گذشته چنین روندی را در باشگاه ندیده بودم.

 

خوشبختانه این بازی در بوندسلیگا برگزار و ما هنوز با 9 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. اما حالا قرار است هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و این اتفاق نباید دوباره برای ما تکرار شود. با این وجود باید بپذیریم که امروز مستحق این شکست بودیم."

دیدگاه‌ها