کد خبر : 1810426 | 24 بهمن 1400 ساعت 10:17 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

پل اسکولز:

یونایتد سرمربی ندارد، این آقا مدیر فنی است!

پل اسکولز، اسطوره شیاطین سرخ به انتقاد از رالف رانگنیک پرداخت و اذعان داشت او گزینه مناسبی برای جانشینی اوله گونار سولسشر نبوده است.

یونایتد سرمربی ندارد، این آقا مدیر فنی است!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک در 10 سال گذشته تنها دو سال به عنوان سرمربی در باشگاه لایپزیش فعالیت کرده و در بقیه فصول نقش مدیریت ورزشی را در تیم های مختلف بر عهده داشته است. منچستریونایتد تحت هدایت این سرمربی آلمانی دیروز در استادیوم اولدترافورد با تساوی 1-1 متوقف شد و پل اسکولز در پایان این دیدار با عصبانیت تمام مدعی شد رالف رانگنیک از تجربه لازم برای قرار گرفتن روی نیمکت این باشگاه برخوردار نیست. 


پل اسکولز گفت: "شش یا هفت ماه ضعیف داشتیم و اخراج اوله گونار سولسشر برای همه محتمل بود، اما چه برنامه ای برای جایگزینی او وجود داشت. مدیران یونایتد باید یک سرمربی بزرگ و درجه یک را استخدام می کردند که شرایط تیم را احیا کند. 

 

1691019


نام این باشگاه منچستریونایتد است و آنها باید از همه لحاظ بهترین ها را در رختکن خود داشته باشند، نه اینکه هیچ برنامه ای نداشته و یک مدیر ورزشی را به عنوان سرمربی استخدام کنند. فکر می‌کنم رالف رانگنیک تنها دو سال از 10 سال گذشته سرمربی تیمی بوده است.


اشتباه نکنید، من رالف رانگنیک را دوست دارم و فکر می‌کنم او واقعا خوب  با مسائل برخورد می‌کند، اما به نظر می‌رسد او در طول پنج یا شش سال گذشته در هر مسندی که بوده، تجربه‌ای در عرصه مربیگری نداشته است.


یونایتد در حال حاضر تیمی تنها بر پایه مهارت های فردی شده است. شما به تفاوت عملکرد دو تیم منچستریونایتد و ساوتهمپتون نگاه کنید. یک تیم در این دیدار سرمربی باکیفیت روی نیمکت داشت و تیم دیگر یک مدیر ورزشی داشت که نمی تواند برای منچستریونایتد گزینه مناسبی باشد."
 

دیدگاه‌ها