کد خبر : 1810452 | 24 بهمن 1400 ساعت 12:34 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

پاپی، اولین خرید زمستانی وینگو؛

ایرانگردی کاپیتان سابق سپاهان؛ این‌بار بوشهر!

برای تقویت شاهین بوشهر سرمربی کروات این تیم تصمیم به جذب چند بازیکن باتجربه گرفته تا بتوانند شاهین بوشهر را از سقوط نجات دهند.

ایرانگردی کاپیتان سابق سپاهان؛ این‌بار بوشهر!

به گزارش "ورزش سه" شاهین شهرداری بوشهر با کسب 8 امتیاز از 17 بازی در رتبه هفدهم جدول لیگ یک قرار دارد. آن‌ها فاصله‌ای 8 امتیازی تا منطقه امن جدول دارند؛ شرایطی که باعث شده تا در تعطیلات نیم‌فصل هم کادرفنی شاهین تقویت شود و مربی کهنه‌کاری چون بگوویچ روی کار بیاید و هم به لحاظ شرایط فنی، بازیکنان جدیدی برای تقویت تیم جذب بشوند.

بعد از استخدام بگوویچ، او فهرستی از نفرات مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه داده که سرلیست سرمربی کروات، هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان بود که بعد از جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان در فصول گذشته در تیم‌های لیگ یکی عضویت داشته است.

حسین پاپی که بیش از یک دهه با لباس سپاهان در فوتبال ایران حاضر می‌شد، سابقه پوشیدن پیراهن گل‌ریحان البرز و چوکای تالش را در فصول گذشته دارد و حالا با مدیران شاهین شهرداری بوشهر به توافق رسید تا در نیم‌فصل دوم لیگ یک با لباس شاهین به میدان برود.

این هافبک 36 ساله ماموریت مهمی در تیم بگوویچ دارد و باید دید چه عملکردی را از خود در تیم جدیدش نشان خواهد داد؛ پاپی با امضای قراردادی رسمی، به عضویت شاهین در آمده و با آغاز تمرینات خود را به کادرفنی این تیم معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها