کد خبر : 1810461 | 24 بهمن 1400 ساعت 13:31 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

داد و فریاد در رختکن؟ نیازی نبود؛

هشدار بزرگ به بایرن مونیخ؛ از این بهار بترس!

این شکست به خودی خود نگران کننده نیست، اما شاید روزهای دشواری در ادامه فصل در انتظار بایرن مونیخ باشد.

هشدار بزرگ به بایرن مونیخ؛ از این بهار بترس!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین مقابل گلادباخ، حالا بایرن مونیخ باخت بزرگ دیگری را مقابل بوخوم تجربه کرده و این روند باعث نگرانی هواداران بایرن مونیخ شده است. این واقعیت که بایرن شکست خورده اتفاقی تعجب آور نیست، بلکه موضوع مورد اهمیت بیشتر روشی است که تیم یولیان ناگلزمن در میدان پیاده کرده و برای دومین بار در این فصل شکست سنگینی را قبول کرد. توماس مولر پس از باخت برابر گلادباخ ناراحتی خود را از شرایط ابراز کرده و این بار جاشوا کیمیچ لب به انتقاد گشود.

این ستاره آلمانی در پایان بازی گفت: "ما بدترین نمایش فصل خود را در کل بازی ارائه دادیم. ما آنچه برای کسب پیروزی در یک مسابقه لازم است در خود نداشتیم. اگر چنین شکستی یک بار در طول سال رخ دهد می توان آن را به حساب حوادث و اتفاقات گذاشت. اما ما در گذشته نتیجه مشابهی برابر گلادباخ نیز گرفته‌ایم پس باید در ادامه فصل بیشتر مراقب بود.

 

1691080

 

داشتن چنین نگرشی و این زبان بدن بازیکنان دیگر ربطی به تاکتیک یا برنامه بازی ندارد. ما باید خودمان را زیر سوال برده و از خودمان بپرسیم که آیا این ذهنیت بازیکنان بایرن مونیخ است؟ این اتفاق بیش از اندازه در این فصل رخ داده و من در گذشته چنین روندی را در باشگاه ندیده بودم."

به نظر ستاره جاه طلب و 27 ساله نمی خواهد حتی یک اشتباه تاکتیکی هم در بازی ببیند. علیرغم اینکه ترکیب ناگلزمان با چهار مدافع میانی غافلگیرکننده بود، اما سبک بازی بایرن در مقابل تیم تهاجمی بوخوم هم امیدوار کننده نبود.

با این حال ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات کیمیچ گفت: "همیشه فکر می کنم چنین واکنشی از سوی بازیکنان خوشحال کننده است. این نتیجه باید برای همه بازیکنان درس خوبی باشد و اگر کیمیچ چیزی گفته حتما درست بوده است."

پس از شروع خوب و برتری با گل دقایق ابتدایی رابرت لواندوفسکی، بایرن در 30 دقیقه چهار گل دریافت کرد. در رختکن و در زمان استراحت بین نیمه چه اتفاقی افتاد؟ ناگلزمان گفت: "همه بازیکنان فکر می‌کردند بسیار عصبانی خواهم بود، اما صادقانه معتقدم وقتی در مقابل بوخوم 4-1 شکست خورده اید، همه بازیکنان باید به بررسی عملکرد خود بپردازند. پس نیازی به فریاد زدن نیست و هر بازیکنی در این سطح باید بداند که این نمایش برای کسب پیروزی کافی نیست."

آیا ستاره های بایرن حریف را دست کم گرفتند؟ قبل از اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه در خانه سالزبورگ و برتری 9 امتیازی نسبت به دورتموند، ناگلزمان حرف های خود را اینگونه خلاصه کرد: "این یک بازی مزخرف و وحشتناک بود. ما نباید هیجان خود را از دست بدهیم، اما در نیمه اول برنامه مورد نظر ما اجرا نشد."

 

1691081

 

سرمربی بایرن مونیخ همچنین تمایلی نداشت در مورد عملکرد ضعیف دایوت اوپامکانو مانند جام حذفی مقابل گلادباخ و دوری او از روزهای اوج حرفی بزند.

 ناگلزمان در پایان گفت: "ما نباید در مورد بازیکنان صحبت کنیم، اما مقابل بوخوم و در قالب تیمی مانند بایرن در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم."

مردان بایرن از روز چهارشنبه فرصت جبران دارند و این تیم باید در سالزبورگ چهره ای کاملا متفاوت از خود نشان دهد، در غیر این صورت بهار دشواری در انتظار این تیم خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها