کد خبر : 1810472 | 24 بهمن 1400 ساعت 14:39 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن ترند صنعت و ناراحتی از گل مردود

عباس بوعذار می گوید داور بی دلیل به او کارت نشان داده است‌.

بازیکن ترند صنعت و ناراحتی از گل مردود

به گزارش "ورزش سه"، عباس بوعذار که اکثر فوتبال دوستان با او آشنایی دارند در مورد پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور به خبرنگار ما گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم که روز گذشته با غیرت بازی کردند خسته نباشید می گویم. ما سه چهار بازیکن خوب و تاثیرگذار را نداشتیم و توانستیم با بازی خوب، مالکانه و موقعیت‌های زیاد بازی را ببریم. به مردم آبادان این برد را تبریک می گویم.


او در مورد گلی که زد و مردود اعلام شد ادامه داد:  داور گفت توپ را با دست کنترل کردی در حالیکه دستانم بسته بود. داور گفت قانون جدید است که توپ به هر حالتی به دست بخورد هند محسوب می‌شود و گل را مردود اعلام کرد. چیزی هم به داور نگفتم فقط گفتم که دستم بسته بود و به من کارت زرد نشان داد.


هافبک صنعت در مورد شعارهایی که هواداران علیه مسئولین آبادان روی پشت بام خانه هایشان می دادند عنوان کرد: به هواداران خسته نباشید می‌گویم. آن ها باغیرت آمدند و تیم را تشویق کردند. شعار یا چیزی علیه مسئولین نشنیدم و فقط تشویق‌های آنها به گوشم رسید.


وی در مورد عملکرد خوب صنعت با وجود بی پولی های اخیر توضیح داد: ما با شرایط سختی نیم‌فصل را گذراندیم. به خاطر مردم آبادان و کادر فنی بازی می کردیم. انشاالله شاهد بی پولی در تیم صنعت نباشیم و مشکلات هم به کمک هیئت مدیره رفع شود.
بوعذار در پایان در مورد دیدار هفته هجدهم افزود:  بازی بعدی با تیم خوب و جسور فجر است. انشالله بتوانیم بهترین نتیجه را از این دیدار بگیریم.

دیدگاه‌ها