کد خبر : 1810475 | 24 بهمن 1400 ساعت 14:44 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت به مشهد بدون آل‌کثیر؛

وضعیت عیسی همچنان در هاله‌ای از ابهام

پرسپولیس در حالی به مشهد بازگشته که عیسی آل‌کثیر را در اختیار ندارد و مبهم بودن وضعیت او پس از ۳۶ روز عجیب به نظر می‌رسد.

وضعیت عیسی همچنان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران بیش از یک ماه قبل در مشهد به مصاف شهر خودرو رفت. در این بازی که با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت انتقادات بسیاری به خط حمله پرسپولیس شد و هواداران از اینکه پرسپولیس توان زدن گل برتری مقابل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را نداشت گلایه داشتند.

در این مسابقه اما یک اتفاق مهم دیگر نیز برای خط حمله پرسپولیس رخ داد. در دقیقه ۵۰ مسابقه و درحالی که عیسی آل‌کثیر دنبال کنترل کردن توپ بود به یک باره زمین خورد و با برانکارد از زمین بیرون برده شد. اتفاقی که باعث شد از همان لحظه زمزمه‌های پارگی رباط صلیبی عیسی شنیده شود.

پس از گذشت چند روز از این اتفاق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از پارگی رباط صلیبی عیسی داد و ضمن آرزوی سلامتی برای او از نیاز این مهاجم به جراحی صحبت کرد. این جراحی دوران نقاهتی شش ماهه دارد و عملا با این خبر پرسپولیسی‌ها فصل را برای مهاجم جنوبی‌شان تمام شده دانستند.

 

1691111

 

درحالی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند خبر جراحی عیسی را بشنوند ناگهان او را در زمین تمرین دیدند که با مربی بدنساز خود مشغول تمرین است و انگار هیچ مشکلی ندارد! با از سرگیری تمرینات پرسپولیس، عیسی نیز در میان هم‌تیمی‌هایش آفتابی شد و در نرم‌دوی‌های ابتدای تمرین، آنها را همراهی کرد.

روز گذشته گل‌محمدی در کنفرانس خبری‌اش در مورد تمرین‌ها و وضعیت آل‌کثیر بیان کرد: "تمرینات او بیشتر اختصاصی بوده و با تیم تمرین نکرده. هنوز فکر می‌کنم به جوابی که خودش باید برسد، نرسیده."

این جملات کوتاه یحیی در مورد عیسی نشان می‌دهد کادر فنی و پزشکی پرسپولیس نظر واحدی با این مهاجم سختکوش ندارند. گویا آل‌کثیر سعی دارد بدون جراحی و فقط با گذشت زمان به میادین برگردد.

 

1691112

 

پارگی رباط صلیبی مصدومیتی شوخی بردار نیست و شاید با عقب افتادن جراحی فقط دوران نقاهتش طولانی‌تر شود. ضمن اینکه عیسی 32ساله است و در صورت بازی کردن با همین شرایط ریسک بدتر شدن وضعیتش نیز وجود دارد. باید دید وضعیت این مهاجم دزفولی چه خواهد شد. در صورت جراحی، او نیمی از زمان قرارداد دوساله‌اش را با محرومیت و مصدومیت پشت سر گذاشته است. درنهایت تصمیم گیری سریع و درآمدن از وضعیت مبهم می‌تواند به پرسپولیس و خود عیسی بیشتر کمک کند.

دیدگاه‌ها