کد خبر : 1810481 | 24 بهمن 1400 ساعت 15:08 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

رائول آلبیول:

وینیسیوس را می زدم، سر و صورتش خونی می‌شد

در جریان بازی دیشب رئال مادرید و ویارئال یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد و رئالی ها اعتقاد داشتند که رائول آلبیول روی وینسیوس مرتکب خطا شده است.

وینیسیوس را می زدم، سر و صورتش خونی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا، رئال مادرید مقابل ویارئال تن به تساوی داد تا 2 امتیاز خارج از خانه از دست برود.
 

در جریان این بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه ویارئال رخ داد ولی داور بازی بی تفاوت از آن گذشت و تنها به یک تذکر بسنده کرد. وی ای آر نیز دخالتی نکرد.

 

1691089

 

رائول آلبیول و وینیسیوس در متن این صحنه قرار داشتند. ستاره برزیلی رئال مادرید قصد داشت به دروازه بان ویارئال نزدیک شود که بر اثر برخورد به آرنج آلبیول سرنگون شد. او اعتقاد به پنالتی داشت ولی در نهایت بازی ادامه پیدا کرد.

در پایان بازی بین کارشناسان داوری دودستگی وجود داشت و برخی این صحنه را پنالتی می دانستند و برخی دیگر با داور هم عقیده بودند.

 

 

 

1691092

 

1691093

 

آلبیول که سابقه بازی برای رئال را دارد، در مورد صحنه مشکوک به پنالتی گفت:« متوجه نزدیک شدن وینسسیوس نشدم و مطمئن باشید اگر قصدم ضربه زدن به او بود، با سر و صورت خونی زمین را ترک می کرد. او خودش بود که به من برخورد کرد و من هدفم متوقف کردن او نبود ولی طبیعی است که رئال از پنالتی حرف بزند، همانطور که در بازی رفت نیز چنین ادعایی داشت.»

 

1691090


 

ویارئال دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول عالی ولی نیمه دوم تحت تاثیر رئال:« رئال تیم بزرگی است و طبیعی بود که پس از یک نیمه بد، به خودشان بیایند؛ ضمن اینکه ما هم کمی از لحاظ بدنی افت کردیم. اشتباهات فردی زیادی داشتیم و البته تحت فشار قرار گرفتن توسط تیمی مثل رئال هم اتفاق عجیبی نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها