کد خبر : 1810486 | 24 بهمن 1400 ساعت 15:45 | 44.2K بازدید | 19 دیدگاه

دارم پیر می‌شوم!

اعتراف تلخ رونالدو برای دوستان صمیمی

کریستیانو رونالدو به این نتیجه رسیده که بالارفتن سن، مهمترین عامل ناکامی های اخیرش است.

اعتراف تلخ رونالدو برای دوستان صمیمی

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی بود که از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. او در ابتدا قصد پیوستن به سیتی را داشت ولی با دخالت سر الکس فرگوسن و یکی دو بازیکن قدیمی یونایتد، نظرش را تغییر داد. شروع رونالدو خوب بود و گل های مهمی هم به ثمر رساند ولی روند منچستر با اوله گنار سولسشر خوب پیش نرفت و در نهایت مرد نروژی برکنار شد. آمدن رالف رانگنیک هم افاقه نکرد و به نظر می رسد منچستر برای پنجمین سال متوالی فصل را بدون جام تمام خواهد کرد و حتی شاید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را هم به دست بیاورد.

 

1691061

 

رونالدو که به تازگی 37 ساله شده، در بازی قبلی منچستر برابر برنلی که به تساوی ختم شد، در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. به جای او ادی کاوانی از ابتدا بازی کرد. دیروز و در بازی خانگی برابر ساوتهمپتون اما رونالدو از ابتدا در میدان بود و یک موقعیت عالی در برابر دروازه خالی را هم از دست داد. بازی 1-1 مساوی شد و رونالدو بازهم گلزنی نکرد. این برای ششمین بازی متوالی بود که رونالدو موفق به گلزنی نمی شد. در واقع او در سال 2022 هنوز نتوانسته گل بزند.
 

 

1690849

 

طبق ادعای سان، رونالدو در جمع اطرافیانش اعتراف کرده است که به تدریج در حال حس کردن تاثیر افزایش سن روی عملکرد خود در میدان است. رونالدو همچنان روند تمرینی سخت خود را در خانه و زمین تمرین منچستر ادامه می دهد ولی معتقد است حتی همین تمرینات فشرده و منظم هم نمی تواند پوششی برای افزایش سن باشد و در هر صورت این فاکتور خودش را نشان خواهد داد. اتفاقی که این روزها برای او رخ داده است. بیش از یک دهه بود که رونالدو شرایط اینچنینی را تجربه نمی کرد. به پایان دوران اوج فوق ستاره نزدیک می شویم؟

دیدگاه‌ها