کد خبر : 1810489 | 24 بهمن 1400 ساعت 16:56 | 3.1K بازدید | 4 دیدگاه

با تک گل لیائو؛

میلان 1-0 سامپدوریا؛ صعود موقت به صدر سری آ

میلان در دیداری حساس توانست در خانه با یک گل بر سامپدوریا پیروز شده و به صدر جدول صعود کند.

میلان 1-0 سامپدوریا؛ صعود موقت به صدر سری آ

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز از ساعت 15 در سن سیرو میزبان سامپدوریا بود. دیداری از هفته 25 سری‌آ که پیروزی در آن روسونری را به صدر جدول می‌فرستاد. با تساوی دیشب اینتر برابر ناپولی، میلان این فرصت را پیدا کرده بود تا در صورت کسب سه امتیاز بازی امروز، با یک بازی بیشتر موقتا صدرنشین شود. همین اهمیت بازی را مضاعف کرده بود.

 

1691120

 

1691121

 

تنها 7 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که میلان به گل رسید. ارسال یک پاس بلند از منیان، گلر میلان برای رافائل لیائو، ستاره پرتغالی قفل دروازه را گشود. لیائو توپ را در کنج محوطه جریمه به زیبایی کنترل کرد و با فریب مدافع مقابلش، توپ را با ضربه‌ای کات‌دار، دور از دستان دروازه‌بان به تور نشاند.

 

1691122

 

سامپدوریا برای جبران گل خورده جلو کشید اما میلان همچنان روی بازی مسلط بود و حتی دقیقه 44 می‌توانست به گل دوم هم برسد ولی واکنش عالی گلر سامپدوریا روی شوت مسیاس مانع شد. او با شیرجه‌ای به موقع و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد.
 

نیمه اول با برتری 1-0 میلان به اتمام رسید. 

 

میلان در نیمه دوم نیز تیم بهتر میدان بود در حالی‌که سامپدوریا بدون طرح و برنامه خاص برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد.

 

1691136

 

میزبان اما هر چه می‌زد فالکونه، گلر سامپدوریا مهار می‌کرد. به خصوص اولیویه ژیرو که دو موقعیت عالی او با درخشش گلر ناکام ماند. ابتدا ضربه قیچی او و سپس ضربه سری که زد، هر دو توسط دروازه‌بان برگشت داده شد.

دقیقه 80 بازی آنته ربیچ در مصاف تک به تک با دروازه‌بان توپ را به بدن او کوبید و در ریباند نیز سائلماکرز نتوانست خوب عمل کند تا بهترین بخت برای زدن گل دوم از دست برود.

در نهایت میلان این بازی را 1-0 برد و صدرنشین موقت فوتبال ایتالیا شد.

دیدگاه‌ها