کد خبر : 1810508 | 24 بهمن 1400 ساعت 17:23 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

ورامین از سقوط فرار کرد، پاس حریف سپاهان شد

لیگ والیبال؛ ارومیه آماده نبرد دشوار در پلی‌آف

تیم شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل فولاد سیرجان و پاس گرگان با شکست مقابل شهرداری ورامین در رتبه‌های پنجم و هشتم جدول لیگ برتر والیبال باقی‌ ماندند.

لیگ والیبال؛ ارومیه آماده نبرد دشوار در پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با پیروزی سه امتیازی در رقابت دیدنی تیم‌های میان‌جدولی، رتبه پنجمی خود را تثبیت کرد. شاگردان محمدرضا تندروان با غلبه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان، صاحب شانزده برد و چهل‌وهفتمین امتیاز شدند تا برای رقابت با تیم چهارم جدول در مرحله پلی‌آف آماده شوند. در بازی امروز که به مدت 89 دقیقه انجام شد، نماینده ارومیه موفق به کسب امتیازات 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 شد.


شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان رتبه ششمی خود را به خطر انداختند و باید منتظر نتیجه دیدار دو تیم مس رفسنجان و سایپا باشند. در صورت پیروزی نماینده رفسنجان، فولاد سیرجان به رتبه هفتم سقوط خواهد کرد.


پیش‌تر و در هفته سیزدهم دور رفت شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر دو از سد فولاد سیرجان ایرانیان گذشته بود.

 

** پاس حریف سپاهان شد
پاس گرگان در روز میزبانی از شهرداری ورامین، مقابل میهمان متحمل شکست سه بر صفر شد تا حریف فولاد مبارکه سپاهان تیم صدرنشین جدول در مرحله پلی‌آف شود. شاگردان ساسان خداپرست هم با پیروزی به موقع مقابل نماینده گرگان، صاحب نهمین پیروزی و سی‌ویکمین امتیاز شدند و خطری از بابت سقوط تهدیدشان نمی‌کند.
شهرداری ورامین در آخرین بازی مرحله گروهی امتیازات 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 20 را به سود خود ثبت کرد و شکست سه بر دو دور رفت را جبران کرد.
شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس که صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شده، با این شکست جایگاه هشتمی خود را قطعی کردند.

دیدگاه‌ها