کد خبر : 1810519 | 24 بهمن 1400 ساعت 17:49 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان برای تحقق رویاهایش تلاش می کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش باید همین‌گونه به روند خوب خود ادامه دهد.

پیولی: میلان برای تحقق رویاهایش تلاش می کند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به توقف اینتر در بازی شب گذشته برابر ناپولی، میلان با انگیزه پیروزی برابر سمپدوریا و صعود به صدر جدول پا به دیدار امروز برابر این تیم گذاشته بود؛ نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و شاگردان استفانو پیولی با تک گل رافائل لیائو به سه امتیاز ارزشمند دست یافته و با یک بازی بیشتر جای اینتر را در صدرجدول گرفتند.

استفانو پیولی در پایان بازی گفت: "این یک هفته عالی بوده است. یک هفته پیش بازی‌های بسیار سخت و حساسی در راه بود، بنابراین پیروزی در هر سه آن‌ها مطمئناً نشانه بزرگی است. میلان اکنون هویت دارد؛ صرف نظر از اینکه چه کسی بازی می کند و این برای من، کار ما و باشگاه خوشحال کننده ترین چیز است.

 

1691161

 

 

اگر هوادار بودم، در سکوها حضور داشتم و با بقیه تماشاگران جشن می گرفتم. من سعی می کنم سخت تلاش کنم تا رویاهایم محقق شود. به‌عنوان یک مربی، وقتی هواداران ژستی مانند تعقیب توپ یا تکل را می‌گیرند، افتخار می کنم.  وقتی پای اعتماد به نفس و خودباوری به میان می‌آید ما در سطح بسیار بالایی هستیم، بنابراین باشگاه، بازیکنان، هواداران، همه ما در یک مسیر حرکت می‌کنیم. ما می دانیم که راه طولانی در پیش رو داریم، اما می خواهیم آن را ادامه دهیم."

پیولی درباره غیبت در لیگ قهرمانان و اینکه آیا این مسئله یک مزیت برای میلان نسبت به اینتر خواهد بود گفت: "حذف از لیگ قهرمانان یک ناامیدی بزرگ بود، ما می خواستیم به یک‌هشتم نهایی صعود کنیم، اما اکنون که اینجا هستیم، باید سعی کنیم حداکثر استفاده را از آن ببریم و تمام توان خود را در سری آ و کوپا ایتالیا به کار بگیریم."

دیدگاه‌ها