کد خبر : 1810521 | 24 بهمن 1400 ساعت 18:00 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

تونالی:

حق استراحت نداریم؛ باید دوباره از صفر شروع کنیم

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان، معتقد است که باید به تلاش خود ادامه دهد.

حق استراحت نداریم؛ باید دوباره از صفر شروع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و با تک گل رافائل لیائو بر سمپدوریا غلبه و به صدر جدول صعود کند. البته روسونری یک بازی بیشتر از اینتر دارد اما آنها در حالی دوباره خود را به صدر جدول رساند که تا همین چند هفته پیش فاصله‌شان با تیم همشهری به هفت امتیاز هم رسیده بود.

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان، در پایان بازی گفت: "ما افتخار می‌کنیم و راضی هستیم. با این حال استراحت کردن و توقف روی موفقیت‌های‌مان بعد از این سه بازی، احمقانه‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. ما باید همه چیز را کنار بگذاریم و دوباره از صفر شروع کنیم. همانطور که بعد از هر پیروزی این کار را انجام می‌دهیم. ما می دانیم که سه پیروزی متوالی چه کاری می تواند برای یک تیم انجام دهد، حتی اگر یکی در کوپا ایتالیا باشد."

 

1691163

 

بنر طعنه آمیز هواداران میلان خطاب به بازیکنانی که تمدید نکرده اند: "باشگاه در کنار ما می ایستد، از ما مراقبت می کند و این امر اساسی است تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. اگر آنها قرارداد جدیدی امضا کننده عالی خواهد بود. ما مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسیم و امروز دیدیم که همه باهم در یک جهت کار می‌کنیم. دیدید که بعد از گل همه 100 متر دویدیم تا مایک مانیان را بغل کنیم. این‌ها همه چیزهایی کوچکی هستند که تفاوت را ایجاد می کنند."

دیدگاه‌ها