کد خبر : 1810523 | 24 بهمن 1400 ساعت 18:03 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

پرواز بلند عارف برای بازگشت باشکوه(عکس)

مدافع تیم فولاد در بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان، یک گل بسیار حساس به ثمر رساند.

پرواز بلند عارف برای بازگشت باشکوه(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، جدایی عارف آقاسی از استقلال یکی از اتفاقات عجیب نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم بود؛ مدافع مورد علاقه فرهاد مجیدی به دلیل مشکلات شخصی خواستار جدایی از جمع آبی‌پوشان شد تا به اهواز برگردد.

پروسه این انتقال نسبتا طولانی بود چرا که استقلالی ها تصور نمی کردند اوضاع به این اندازه جدی باشد ولی آقاسی عزم خود را برای جدایی جزم کرده بود و پس از مذاکرات بسیار، رضایت نامه او برای حضور در فولاد صادر شد.

استقبال از عارف با سوپرجام همراه شد تا این بازیکن بازگشت شیرینی به خانه داشته باشد. جواد نکونام در شروع دوباره بازی های لیگ برتر، مدافع تازه وارد تیمش را مقابل آلومینیوم به زمین فرستاد تا از انگیزه بالای او به نفع تیمش استفاده کند.

آقاسی که به گفته خودش چند ماه سخت را پشت سر گذاشته و و بازگشت به اهواز را تنها راه رسیدن آرامش دانسته بود از دقایق نخست بازی امروز، در کنار انجام کارهای دفاعی، پای ثابت کارهای ایستگاهی تیمش بود. او بارها به عنوان مدافع پیشتاخته فولاد، بالاتر از مدافعان حریفان ضربات سر اول را زد و در نیمه اول می توانست با ضربه سر گلزنی هم کند ولی ضربه او با اختلاف اندک راهی اوت شد.

تلاش عارف برای رقم زدن بازگشت رویایی به فولاد آره نا در بازی امشب بالاخره نتیجه داد و این بازیکن در دقایق پایانی بازی موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه یکی از بهترین تیم های دفاعی لیگ بیست و یکم کند. در دقیقه 83 بازی بود که ارسال بلند پاتوسی را عارف آقاسی با یک ضربه سر دیدنی روانه دروازه حریف کرد؛ این ضربه دور از دستان پورحمیدی که پرواز بلندی انجام داده بود به گل اول فولاد تبدیل شد.

1691168

 

1691170

 

1691171

 

1691172

 

1691173

 

1691174

 

دیدگاه‌ها