کد خبر : 1810531 | 24 بهمن 1400 ساعت 18:24 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

بارش باران زرد در اهواز (عکس)

داور بازی امروز فولاد و آلومینیوم 9 بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

بارش باران زرد در اهواز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه فولاد آره نا به پایان رسید. تک گل این دیدار را عارف آقاسی به ثمر رساند تا در کنار اخطاری های پرشمار، نام یک گلزن هم در لیست بازی به چشم بخورد.

محمد حسین زاهدی فرد داور وسط این دیدار بود و حسین مرادی و علی احمدی کمک های اول و دوم او بودند. او در این دیدار 9 بازیکن از دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد و با توجه به اینکه در نیمه اول هم به یکی از اعضای نیمکت فولاد اخطار داده بود، شبی را پشت سر گذاشت که شماره کارت های زردش دو رقمی شد.

بازی درگیرانه دو تیم به ویژه در نیمه دوم، داور را بارها مجاب به استفاده از کارت زرد کرد؛ در این صحنه ها بازیکنان دو تیم، چندین بار نیز با یکدیگر درگیر شده و وقفه های کوچکی در کار به وجود آمد.

سهم تیم میزبان از کارت های زرد این بازی، 7 تا بود؛ آرش رضاوند، وحید حیدریه و مجتبی نجاریان سه بازیکن اخطاری فولاد در نیمه اول بودند. محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان هم در نیمه دوم کارت زرد گرفتند تا در کنار یک عضو کادر فنی، کارت زردهای فولاد در این دیدار به عدد 7 برسد. مهرداد بایرامی، علی آل‌کثیر و علیرضا صادقی سه بازیکن تیم میهمان در این دیدار بودند که کارت زرد گرفتند.

دیدگاه‌ها