کد خبر : 1810537 | 24 بهمن 1400 ساعت 19:04 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

خطیبی: بازیکنانم همه توان‌شان را گذاشتند

سرمربی تیم آلومینیوم به انتقاد از سبک بازی تیم حریف در بازی امروز پرداخت.

خطیبی: بازیکنانم همه توان‌شان را گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم امشب در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل مغلوب میزبان خود فولاد خوزستان شد. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی اراکی ها را در نشست خبری پس از این بازی بخوانید:

 

نباید از تیم های عربی ایراد بگیریم!
با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل برای گرفتن بازیکن به اندازه کل فصل ما هزینه کردند. یک بازی پایاپای شاهد بودیم که هم می توانست مساوی شود و هم می توانست با برتری یکی از دو تیم همراه باشد. تیم فولاد روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید ولی با همه احترامی که قائل هستم نباید هیچ وقت از تیم های عربی ایراد بگیریم.
وقتی یکی از تیم های خوب ایران به این شکل بازی کند نباید تیم های عربی را به ضدفوتبال متهم کنیم. اگر چنین حرفی بزنیم به آنها بی احترامی کرده ایم. البته من یک پیش بینی هم کردم و روی نیمکت به بچه ها هم گفتم. شاید آنها چون بازی های آسیایی را در پیش دارند و با تیم های عربی روبه‌رو خواهند شد، برای آنجا تمرین می کنند که عادت بکنند به زمین افتادن و زمان را خواباندن. به هر حال این شیوه بازی آنهاست و من تبریک می گویم.

 

به دنبال جبران خواهیم بود
بچه های ما زحمت کشیدند و خیلی خوب کار کردند. بازیکنانی که چند روز است به جمع ما اضافه شدند را هم امروز امروز از نظر بدنی شرایطشان را مورد بررسی قرار دادیم. این بازی تمام شد و امیدوارم که در بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

 

جز ایستگاهی تا صبح نمی توانستند به ما گل بزنند
تیم حریف هم موقعیت نداشت. یک بازی درگیرانه در میانه میدان بود که بیشتر فیزیکی بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که صد در صد نبود. اگر فولاد روی ایستگاهی به گل نمی رسید تا صبح هم نمی توانست به ما گل برسد. بازی اول نیم فصل است و تیم ها تغییراتی داشته اند. فولاد هم یکی از این تیم هاست که بازیکنان باکیفیتی گرفته است.

 

این گونه بردن زشت است
بودجه ما 40-50 میلیارد است ولی بودجه بعضی از تیم های صنعتی بی نهایت است. نفراتی که گرفتند اندازه کل بودجه ماست. انشالله که با این روش بازی حداقل در آسیا موفق شوند. آنها امروز بازی را بردند ولی برای فوتبال ما بد است که نماینده فوتبال ما وقت کشی می کند و گلرشان وقتی اتفاقی نیفتاده سه بار روی زمین بیفتد. این ها زشت است، آدم خوب بازی کند و ببازد، اتفاقی نمی افتد.

دیدگاه‌ها