کد خبر : 1810540 | 24 بهمن 1400 ساعت 19:27 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

برنلی ۰-۱ لیورپول؛ برد اقتصادی مقابل تیم ته جدولی

لیورپول در یک بازی سخت موفق شد با تک گل فابینیو، برنلی را شکست دهد.

برنلی ۰-۱ لیورپول؛ برد اقتصادی مقابل تیم ته جدولی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته امروز از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود که این بازی با نتیجه 1-0 به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.

 

 

1691194

 

 

مطابق انتظار این لیورپول بود که از ابتدای بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما در امر گلزنی موفق عمل نمی‌کرد. 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد حملات تیم یورگن کلوپ نتیجه داد و لیورپول موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. ارسال الکساندر آرنولد بعد از یک کش و قوس در دهانه دروازه به فابینیو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده نتیجه را 1-0 کرد.

 

 

1691195

 

 

در ادامه نیمه اول نیز این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما نهایتاً گل دیگری به ثمر نرسید تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه پیدا کند.

لیورپول نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و می توانست توسط بابی فیرمینو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه برنلی پیدا نکرد.

 

1691196

 

در ادامه بازی برنلی تلاش زیادی انجام داد تا گل تساوی را به ثمر رساند اما در این امر را ناکام بود تا بازی نهایتاً با همان تک گل فابینیو به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه پیدا کند و آنها همچنان به تعقیب منچسترسیتی در صدر جدول قرار دهند.

دیدگاه‌ها