کد خبر : 1810546 | 24 بهمن 1400 ساعت 19:52 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

همیشه تلاش می‌کنم به لیورپول کمک کنم

فابینیو، مدافع برزیلی لیورپول مدعی شد این تیم باید بازی به بازی پیش رفته و تنها به فکر برتری در مسابقه بعدی خود باشد.

همیشه تلاش می‌کنم به لیورپول کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار و با تکیه بر تک گل فابینیو موفق به کسب برتری و سه امتیاز در دیدار مقابل برنلی شد تا تعقیب منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر را ادامه دهد. فابینیو در پایان این دیدار از گلزنی ابراز خوشحالی کرده و تاکید کرد هر گاه فرصتی پیش آید برای کمک به تیمش وارد محوطه جریمه حریف خواهد بود.


فابینیو گفت: "ما باید برای کسب پیروزی در هر مسابقه تلاش کنیم و قبل از بازی بعدی با منچسترسیتی این شانس را داریم که در جدول نزدیک به این تیم باشیم. ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و سایر مسابقات نیز وجود دارد. همه باید آماده باشند، ما بازیکنان مصدوم نداریم و این به سود لیورپول است.


آمار درخشان گلزنی در سال 2022؟ فوق العاده است. من همیشه سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. وقتی برای گلزنی اقدام کنید همیشه مطمئن هستید که توپ نیز به سمت شما خواهد آمد. من همیشه سعی می کنم آماده باشم، تلاش می کنم هر ارسالی را دنبال کرده و به دنبال توپ های اول و دوم باشم. ‌موفق نشدیم در دیدار امروز به گل دوم برسیم، اما از نظر دفاعی بسیار خوب و منظم کار کرده و به سه امتیاز شیرین دیدار مقابل برنلی دست یافتیم."
 

 

1691208."

دیدگاه‌ها