کد خبر : 1810554 | 24 بهمن 1400 ساعت 20:15 | 40.7K بازدید | 5 دیدگاه

فردا باید ببینیم چه وضعیتی دارد؛

گل‌محمدی: رضاییان باید تلاش کند تا برگردد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که امیدوار است رامین رضاییان فرم خوبی داشته باشد اما برای بازگشت به شرایط بازی باید تلاش زیادی انجام دهد.

گل‌محمدی: رضاییان باید تلاش کند تا برگردد

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با نساجی در خصوص این دیدار گفت: نتیجه بازی نتیجه‌ای بود که به دنبالش بودیم و هدف اصلیمان گرفتن سه امتیاز بود که خداراشکر این اتفاق رخ داد. بازی را خوب شروع کردیم و قبل از دقیقه 8 دو گل خوب زدیم که شروع خوبی برای ما بود و در ادامه هم روی یک صحنه که نباید تیم ما اینطوری گل بخورد، گل راحتی را دریافت کردیم.

وی افزود: بازی در مجموع خوبی بود و در نیمه دوم هم توانستیم از زمین حریف پرس کنیم. نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد خیلی خوب بازیسازی می‌کند و به زمین حریف می‌رسد اما ما این فضاها را از حریف گرفتیم و اجازه ندادیم با بازیسازی به زمین ما نزدیک شوند. استراتژی خوبی بود و پرس از جلوی خوبی را شاهد بودیم و علی رغم همه سختی‌هایی که تا حالا کشیدند، توانستند بازی خوبی را ارائه کنند. تک تک بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند،باغیرت هستند و باعث افتخار ما. از تک تک آنها تشکر دارم و این برد را به هواداران هدیه می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به فشردگی بازیها عنوان کرد: نیم فصل دوم راحت نیست و بازیها خیلی فشرده و سخت دنبال می‌شوند. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی آماده شویم.

 

1691246

 

یحیی درباره عملکرد داور گفت: آقای مهدوی یکی از داوران خوب ماست و در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. صحنه‌های زیادی در این بازی به خاطر درگیرانه بازی کردن دو تیم به وجود آمد و بازی سختی بود اما او در مجموع قضاوت خوبی داشت.

او راجع به جذب رامین رضاییان توضیح داد: رامین بازیکنی است که می‌تواند انرژی خوبی به ما بدهد و امیدوارم فرم خوب خود را نشان دهد. فکر کنم یک ماه 40 روز از بازیها دور بود و باید خود را آماده لیگ کند و فکر کنم راه خیلی سختی در پیش دارد و باید خیلی زحمت بکشد که تا دوباره برگردد به فرم خوب. هنوز تمرینی با او نداشتیم که ببینیم چه وضعیتی دارد. امیدوارم وضعیت خوبی داشته باشد و باتوجه به اینکه بازیکن حرفه‌ای است، حتما توانسته با تمرین اختصاصی خود را در فرم مطلوب نگه دارد.

گلمحمدی درباره بازیکنان تاجیک اظهار کرد: بازیکنان تاجیک بازیکنان جوان و آینده داری هستند و امروز توانستیم از هر دو استفاده کنیم. علی رغم اینکه بازی سنگین و حساسی بود، در مجموع عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه تر شوند، بیشتر مثمرثمر خواهند بود.

دیدگاه‌ها