کد خبر : 1810558 | 24 بهمن 1400 ساعت 20:30 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: واقعا خوشحالم، به این برد نیاز داشتیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است تیمش در یک بازی سخت و مهم به پیروزی رسیده است.

کلوپ: واقعا خوشحالم، به این برد نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد لیورپول امروز کار دشواری برای پیروزی مقابل برنلی قعر جدولی پیش رو نداشته باشد اما نهایتاً شاگردان یورگن کلوپ به سختی و با تک گل فابینیو حریف خود را شکست دادند تا همچنان به تعقیب منچسترسیتی ادامه دهند.

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: " واقعا خوشحالم. ما به این برد احتیاج داشتیم. برنلی در حال مبارزه برای بقا است و ما باید با ذهنیت درستی به زمین می‌آمدیم.
وقتی بازی با نتیجه 1-0 در جریان بود، خیلی نگران نبودم. فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. ما بین بازی ها زمان زیادی برای کار روی مسائل فنی نداریم، اما همیشه برای ضربات ایستگاهی وقت می گذاریم. سادیو مانه برگشت اما برنامه امروز من این نبود که او را در ترکیب اصلی قرار دهم ولی دیه‌گو به مشکل خورده بود و دیروز نتوانست تمرین کند.

 

1691265

 

آب و هوا هم روی بازی تاثیر داشت و در این وضعیت نمی شد خیلی خوب توپ را کنترل کرد. برنلی هم چند موقعیت داشت اما فکر می‌کنم که به طور کلی شرایط را به خوبی کنترل کردیم. توپ هایی که روی هوا می رفت برای دفاع خیلی مشکل بود چرا که باد مسیر را تغییر می‌داد."

بازگشت ویرژیل فن دایک به بهترین فرم خودش: " اما پیش از این متقاعد شده بودیم که او به بهترین فرم خود بازگشته و در مسیر درست قرار دارد. در زمان خوبی این اتفاق رخ داده چرا که ما در بخش تعیین‌کننده‌ی از فصل هستیم."

 

1691266

 

 

رقابت با منچسترسیتی: "در حال حاضر فاصله ما 9 امتیاز است اما احتمالاً به زودی 12 امتیاز می شود چرا که در اکثر اوقات آنها قبل از ما بازی می‌کنند. بازی بعدی ما برابر لیدز است که آنها هم برای بقا می‌جنگند."
 

دیدگاه‌ها