کد خبر : 1810569 | 24 بهمن 1400 ساعت 20:58 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: عادت نداشتم برای چنین اهدافی مبارزه کنم!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از اوضاع تیمش راضی نبوده و خواهان پیشرفت شرایط اسپرز در ادامه فصل است.

کونته: عادت نداشتم برای چنین اهدافی مبارزه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در همان دقایق ابتدایی با دو گل دروازه خود را در خانه مقابل ولورهمپون باز شده دید و با همین نتیجه مغلوب شد تا سومین شکست متوالی خود در لیگ برتر را تجربه کند. آنتونیو کونته مدعی شد آنها باید در مورد شرایط فعلی تاتنهام واقع بین باشند و مسیری طولانی برای پیشرفت پیش روی این باشگاه وجود دارد.


آنتونیو کونته گفت: "تعهد زیادی از سوی بازیکنان تاتنهام در زمین دیده می شود، اما این برای کسب موفقیت کافی نیست. ما باید قدم به قدم این تیم را بسازیم و نکته مهم این است که در مورد شرایط خود واقع بین باشیم. اعتماد به نفس و فشار نیز بخشی از کار ماست و حالا فشار زیادی روی من و بازیکنان وجود دارد، اما این شرایط نیز بخشی از کار ماست.

 

1685228


من در مورد لزوم بهبود شرایط تاتنهام در بسیاری از جنبه ها صحبت می کنم و این تنها معطوف به شرایط امروز و اوضاع تیم پس از دو شکست در خانه نیست. یک جاده طولانی و یک مسیر دراز در مقابل ما برای بازسازی تاتنهام وجود دارد. مهم این است که هراسی نداشته باشید و در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. 


به نظر من عملکرد تیم خوب بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما تاتنهام باید بهتر از این عمل کند. برای من بسیار دشوار است که در مورد هدف تاتنهام مبنی بر قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان صحبت کنم، زیرا من همیشه عادت داشتم تیم خود را برای اهداف دیگری رهبری کنم."
 

دیدگاه‌ها