کد خبر : 1810571 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:12 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد دسته‌جمعی مطبوعات ایتالیایی از ستاره اینتر

مطبوعات ایتالیایی عملکرد لائوتارو مارتینز در بازی شب گذشته برابر ناپولی را مورد انتقاد قرار دادند.

انتقاد دسته‌جمعی مطبوعات ایتالیایی از ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در یک بازی مهم و حساس برابر ناپولی قرار گرفت و نهایتاً در برابر حریف خود با نتیجه 1-1 متوقف شد. حالا و با توجه به پیروزی امروز میلان برابر سمپدوریا، تیم سیمونه اینزاگی صدر جدول را از دست داد؛ هر چند که آنها هنوز یک بازی کمتر نسبت به تیم همشهری دارند و در صورت پیروزی در آن صدر جدول را پس خواهند گرفت.

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، شب گذشته نیز یک نمایش آرام و کم تاثیر دیگر را از خود ارائه داد. هرچند که تک گل نراتزوری روی پاس این بازیکن به ثمر رسید اما عملکرد لائوتارو در تمام طول مسابقه چنگی به دل نزد و در نهایت ناکامی او در امر گلزنی به شش بازی متوالی افزایش یافت.

 

1691276

 

این عملکرد ضعیف لائوتارو مارتینز باعث شد که مطبوعات ایتالیایی به انتقاد از عملکرد این بازیکن بپردازند. گاتزتا دلو اسپورت که به لائوتارو نمره 5.5 داده، تاکید کرده که تنها به خاطر پاس گل او از دادن نمره کمتر به این بازیکن اجتناب کرده است؛ اتفاقی که کوریره دلو اسپورت نیز به آن اشاره کرده و به لائوتارو نمره 5.5 داده است. همچنین روزنامه تورینی توتو اسپورت به ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر نمره پایین 5 را داده است.

دیدگاه‌ها