کد خبر : 1810578 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:35 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

شش‌قدم استقلال و آخرین تلاش ذوب‌آهن؛

این گل قسمت تارتار نبود (عکس)

علی‌رغم برتری در خلق موقعیت، شاگردان مهدی تارتار با دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

این گل قسمت تارتار نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش نبرد استقلال و ذوب‌آهن با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید اما برخلاف همیشه، در مسابقه امشب خبری از برتری فنی آبی‌ها نبود و بیشتر تلاش شاگردان فرهاد مجیدی مدیریت بازی و استفاده از ضدحملات بود و بازیکنان ذوب‌آهن به خوبی توانستند بارها خط دفاعی استقلال را آزار بدهند.

حتی در تهدید دروازه‌ها هم ذوبی‌ها با 5 شوت در چارچوب بیشتر از استقلال خلق موقعیت داشتند اما روز خوب خط دفاعی آبی‌ها و البته درخشش سیدحسین حسینی باعث شد تا قفل دروازه استقلال نشکند و شاگردان فرهاد مجیدی با کسب 3 امتیاز از یک مسابقه سخت و نفسگیر خارج شوند.

 

1691293

 

در روزی که مهاجمان تیمِ مهدی تارتار تلاش زیادی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند، تا لحظات پایانی حملات ذوبی‌ها ادامه داشت و اگر شانس چاشنی کار آن‎ها می‌شد، چه بسا گل تساوی نیز وارد دروازه حسینی می‌شد.

در آخرین فرصت در دقیقه 90+4 سجاد آشوری بازیکن تعویضی ذوب‌آهن درون محوطه شش‌قدم نتوانست از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و اسیر هوشیاری خط دفاعی استقلال شد تا آخرین فرصت ذوب‌آهن هم این‌گونه از دست برود و آن‌ها با شکست و دست خالی ورزشگاه آزادی را به مقصد اصفهان ترک کنند.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها