کد خبر : 1810583 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:46 | 22.7K بازدید | 11 دیدگاه

واقعا به آینده امیدوار شدم؛ تارتار نمایش تیمش را تحسین کرد

تارتار: بدشانس بودیم و به استقلال باختیم

سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشته اما با بدشانسی بازی را واگذار کرده است.

تارتار: بدشانس بودیم و به استقلال باختیم

به گزارش ورزش سه، سرمربی ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی پس از باخت مقابل استقلال عنوان کرد: بازی زیبایی بود. درست است که یک گل داشت اما هر دو تیم فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند. فکر می‌کنم کمترین حق ما در این بازی گرفتن یک امتیاز بود. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم کاملا مالک توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. مقداری کم شانس و کم تجربه بودیم.

وی افزود: مسئولیت باخت با خود من است. باید به قدری تلاش کنیم و با بچه ها کار کنیم که از موقعیت ها بهتر استفاده کنند. به بازیکنان تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم که جانانه جنگیدند و واقعا ما را به آینده تیم امیدوار کردند. انشاالله بتوانیم در آینده امتیازات لازم را به دست بیاوریم. به تیم استقلال هم تبریک و خسته نباشید می‌گوییم و برای تیم‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه با کسب ۹ شکست، آیا می‌تواند تیم را از شرایط فعلی خارج کند، گفت: بازی که‌ بچه ها امروز به نمایش گذاشتند ما را خیلی به آینده تیم امیدوار کرد. تغییراتی داشتیم که امروز نشان دادیم تغییرات خوب بوده و در برابر تیم صدرنشین بازی خوب و پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم برنده هم باشیم. آمار به ما می‌گوید ما از نظر مالکیت بهتر از استقلال بودیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم و به تیر دروازه هم زدیم. ما به تیم‌مان امیدوار هستیم.

او در‌ پاسخ به این سوال که ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب ستاره ای بود یا خیر، بیان کرد: فکر می‌کنم نه تنها ما، تیم های دیگر هم نمی‌توانستند ستاره آنچنانی جذب کنند چون واقعا جذب ستاره بودجه بالایی می‌خواهد و به غیر یکی دو تیم، باقی تیم ها نتوانستند ستاره ای جذب کنند و بودجه ما طوری است که باید با بازیکنان خوب و آینده دار کارمان را پیش ببریم. حضور مدیرعامل جدید در کارخانه ما را به آینده امیدوار می‌کند چون ایشان واقعا به ورزش علاقمند هستند و سر تمرین آمدند که این کار روحیه بخش بود. آقای مهندس رخصتی ما را به آینده کاری‌مان دلگرم کردند. مطمئنم که با حضور ایشان ذوب آهن هم امسال می‌تواند شرایط بهتری را تجربه کند و هم سالهای آینده با تیم های مدعی رقابت کند.

تارتار درباره اینکه ذوب آهن بودجه بالایی ندارد گفت: بودجه ما امسال بسیار محدود است. باید بودجه تصویب شود. فکر می‌کنم با آمدن آقای رخصتی آینده ذوب آهن بهتر شود.

او در خصوص داوری بازی امروز ذوب آهن و استقلال توضیح داد: داوری تاثیر آنچنانی در نتیجه بازی نداشت اما اشتباهاتی وجود داشت. در یک صحنه کمک داور مسابقه یک صحنه آفساید واضح را اعلام نکرد و برای من عجیب بود چون من هم روی خط بودم. فکر می‌کنم آفساید واضح بود. شاید هم من اشتباه می‌کنم. امیدوارم که کارشناسی شود و داور اشتباه نکرده باشد اما صحنه عجیبی بود. در کل آقای کاظمی و همکارانشان روز بدی نداشتند و در نتیجه بازی تاثیرگذار نبودند.

تارتار در پایان با اشاره به عملکرد خوب ذوب آهن در بازی امروز گفت: ما در هر دو نیمه خوب بازی کردیم. در نیمه اول هم به غیر از یکی دو موقعیتی که استقلال داشت، بازی کاملا تحت کنترل ما بود و بازی پایاپایی را انجام دادیم. در نیمه دوم هم یک لحظه غافلگیر شدیم و بعد از دریافت گل، بازی کاملا در اختیار ما بود و موقعیت های خوبی هم در اواخر بازی ایجاد کردیم اما کم شانس و کم تجربه بودیم.

دیدگاه‌ها