کد خبر : 1810585 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:48 | 100K بازدید | 33 دیدگاه

می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند؛

پاسخ جالب فرهاد مجیدی به ادعای تارتار!

سرمربی استقلال نسبت به صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن موضع‌گیری داشت و درباره شرایط فنی تیمش صحبت کرد.

پاسخ جالب فرهاد مجیدی به ادعای تارتار!

 

به گزارش "ورزش سه" بعد از برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب‌آهن اصفهان که باعث تداوم صدرنشینی استقلال و حفظ فاصله 3 امتیازی با پرسپولیس شد، فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

مجیدی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: قبل از این‌که بخواهم درباره بازی صحبت کنم، می‌خواستم درباره اتفاقی که برای تیم من در این مدت افتاده صحبت کنم؛ 15 روز تیم من تمرین نکرد، بعد از 15 روز که اکثر بچه‌ها درگیر بیماری کرونا بودند، تمرینات را شروع کردیم و بعد از 4 روز تمرین کردن مقابل تیم هوادار بازی کردیم. بعد از بازی با هوادار، 1 روز ریکاوری و 1 روز تمرین داشتیم و 120 دقیقه مقابل پیکان فوتبال بازی کردیم و مجدداً بعد از 4 روز از بازی پیکان، امروز در مقابل تیم ذوب‌آهن قرار گرفتیم.

سرمربی استقلال ضمن تبریک به شاگردانش و هواداران آبی‌پوش بابت پیروزی امروز گفت: می‌خواهم یک پیغام به بازیکنانم بدهم و بگویم که شما فوق‌العاده هستید؛ با توجه به شرایطی که برای ما پیش آمد، بازیکنانم با تمام توان‌شان بازی کردند و از همه‌شان ممنونم و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم، تیم خوبی بودند و در کل بازی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم مشاهده کردیم.

 

 

1691309

 

فرهاد مجیدی در واکنش به حضور حردانی در ترکیب استقلال و عملکردش توضیح داد: وریا 2 مسابقه، بازی کرده بود، ما سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر استراحت کرده بودند؛ آقای حردانی امروز فوق‌العاده بود، مخصوصا در نیمه دوم؛ از او کاملا رضایت دارم و قبلاً هم گفته‌ام که از او رضایت دارم و امیدوارم که در باشگاه استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

او در واکنش به عملکرد وحید کاظمی پاسخ داد: من آخر بازی به آقای داور هم گفتم، من در کل بازی یکبار اعتراض کردم و همان یکبار به من کارت زرد داد؛ به نظر من داوری بسیار خوب بود.

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره عدم طراوت استقلال در مسابقه امروز گفت: من نمی‌دانم این سوال را شما در کنفرانس‌های دیگر هم از مربیان دیگر می‌پرسید؟ من 2 بازی لیگ برتری را نگاه کردم، هیچ چیزی در آن‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه تیم‌ها دنبال این هستند که استقلال زیبا بازی کند، بازیکنان من فوق‌العاده هستند و بهترین‌ها هستند و از همه‌شان ممنونم. مهم برای ما حفظ این روند است و تمرکزمان روی این مسئله است، کار بسیار سختی داریم اما با وجود بازیکنانم فکر می‌کنم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به صحبت‌های تارتار که گفته بود تیمش مالک مسابقه امروز بوده و نسبت به استقلال برتری داشته، پاسخ جالبی داد و گفت: می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند و هیچ مشکلی نیست!

دیدگاه‌ها