کد خبر : 1810599 | 24 بهمن 1400 ساعت 22:24 | 53.6K بازدید | 26 دیدگاه

کپی فرهاد از روی دست آقای خاص

مجیدی در نقش مورینیو؛ توپ را به خانه ببرید!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی پاسخ جالبی داد و گفت که سرمربی ذوب آهن می‌تواند توپ را با خود به اصفهان ببرد.

مجیدی در نقش مورینیو؛ توپ را به خانه ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به کام استقلال و فرهاد مجیدی تمام شد. سرمربی آبی‌ها توانست با غلبه بر حریف سرسخت خود، 3 امتیاز شیرین را از آن خود کرده و ضمن حفظ فاصله سه امتیازی با پرسپولیس، به 101 امتیاز لیگ برتریِ خود دست پیدا کند.

در نشست خبری پس از این بازی، فرهاد مجیدی در مقابل سوالات خبرنگاران، پاسخ های جالبی را طرح کرد. او در مورد اینکه تیمش زیبا بازی نمی کند، گفت: شما این سوال را از دیگر مربیان هم می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ برتری دیگر را دیدم و هیچ چیزی در این بازی‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه به دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند.


 

1691325


 

اما حاشیه های نشست خبری سرمربی جوان آبی ها به همینجا ختم نشد. در پایان این کنفرانس مطبوعاتی، یکی از خبرنگاران صحبت های مهدی تارتار را برای مجیدی نقل کرد جایی که سرمربی ذوب آهن اعلام کرده بود که تیم او 90 دقیقه مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشته و نسبت به استقلال برتری داشته است. مجیدی در واکنش به صحبت های تارتار پاسخ جالبی داد و گفت: می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

این واکنش جالب توجه فرهاد مجیدی برای علاقه مندان به فوتبال آشنا و جالب بود. چرا که ژوزه مورینیو سرمربی کنونی رم در زمان حضور در تاتنهام با سوال مشابهی از سوی خبرنگاران حاضر در نشست خبری مواجه شده بود و آقای خاص نیز همین پاسخ امروز مجیدی را به زبان آورده بود.


 

1691326


 

مورینیو پس از این که تیمش در دیدار حساس برابر تیم پپ گواردیولا با مالکیت 30 درصدی با نتیجه 2-0 منچسترسیتی را شکست داد در کنفرانس خبری حاضر شد و در جواب خبرنگارانی که همین مسئله برتری سیتی در زمینه مالکیت توپ را مطرح کرده بودند با کنایه گفت: آن ها می توانند توپ را به خانه ببرند، ولی این منم که 3 امتیاز بازی را بردم.

به هر شکل واکنش جالب توجه مجیدی در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن، همان پاسخی بود که آقای خاص دنیای فوتبال به خبرنگار حاضر در آن نشست مطبوعاتی داده بود و مجیدی نیز امروز با این جمله کنایه ای اعلام کرد که نتیجه بازی مهمتر از درصد مالکیت توپ است.

دیدگاه‌ها