کد خبر : 1810601 | 24 بهمن 1400 ساعت 22:28 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی رم؛ فرار لحطه آخری مورینیو از شکست (عکس)

دیدار تماشایی و جذاب رم و ساسولو در نهایت با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

تساوی رم؛ فرار لحطه آخری مورینیو از شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی تا دقیقه 94 از ساسولو عقب بوده و فاصله ای تا قبول شکست دیگر نداشت، اما در ثانیه های پایانی به گل رسید و موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شد.
ساسولو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست روی ضربه پای چپ دومنیکو براردی از پشت محوطه جریمه به گل اول دست یابد، اما روی پاتریسیو عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 30 تامی آبراهام در دو قدمی دروازه موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول رم داشت، اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

1691328


اما در دقیقه 45 و با خطای هند چریچس بود که رم صاحب یک ضربه پنالتی شد. تامی آبراهام پشت توپ قرار گرفت و موفق به زدن گل اول تیمش شد. اما در شرایطی که به نظر می رسد رم با برتری راهی رختکن شود، ضربه حامد ترائوره در اوقات اضافی نیمه اول بعد از برخورد با کریس اسمالینگ و با اشتباه مهلک روی پاتریسیو وارد دروازه جالوروسی شد تا دو تیم به تساوی 1-1 رضایت بدهند.

 

1691332


در اوایل نیمه دوم و روی ارسال دومنیکو براردی بود که ساسولو صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر داویده فراتسی راهی به دروازه رم نیافت. اما در دقیقه 73 ساسولو به گل دوم هم دست یافت. ارسال براردی در مرکز محوطه به حامد ترائوره رسید و او موفق شد با ضربه ای دقیق گل دوم ساسولو را وارد دروازه رم کند.


دقایقی بعد جالوروسی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه محکم لورنزو پلگرینی از پشت محوطه با مهار سنگربان ساسولو همراه شد. اما در دقیقه 94 و روی ارسال ورتو بود که برایان کریستانته موفق شد با ضربه سر گل تساوی رم را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی 2-2 به اتمام برسد.
 

1691330

 

دیدگاه‌ها