کد خبر : 1810604 | 24 بهمن 1400 ساعت 22:42 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب دو بازیکن اصلی؛

افسوس بی‌پایان برای تیمی که خسته بود(عکس)

پیکان در شرایطی مقابل هوادار شکست خورد که اتفاقات عجیبی را طی روزهای گذشته تجربه کرد.

افسوس بی‌پایان برای تیمی که خسته بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته هفدهم تیم پیکان تهران در شرایطی که مقابل هوادار تهران تن به شکست دو بر یک داد که از دقیقه 58 با اخراج محمدحسین فلاح 10 نفره به بازی ادامه داد.

پیکانی‌ها اما با شرایط ویژه ای به دیدار با هوادار رسیدند و همین مساله روی عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشت. یکی از نکات مهم غیبت دو بازیکن کلیدی پیکان در دیدار با هوادار بود. امیرحسین جدی مدافع راست خودروسازان که در بازی با استقلال آسیب دیده بود امروز نتوانست تیمش را همراهی کند. همچنین سامان فلاح مدافع وسط جوانی که در اکثر مسابقات فیکس بوده و عملکرد خوبی داشته نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته در لیست پایان حضور نداشت. غیبت این دو بازیکن جوان یکی از عوامل اصلی ناکامی پیکان محسوب می‌شد.

دیگر موضوعی که باعث شد شاگردان مجتبی حسینی طراوت و شادابی همیشگی را نداشته باشند، خستگی ناشی از 120 دقیقه بازی سخت و حساس با استقلال بود. در شرایطی که همه تیم های لیگ برتری مدت زیادی استراحت کرده بودند، پیکان 5 روز پیش در دیدار معوقه از جام حذفی 120 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد که این موضوع باعث خستگی مفرط بازیکنانش شد.


1691333


خودروسازان در بازی با استقلال عملکرد فوق العاده ای هم داشتند و با اینکه بازنده شدند اما با نمایش خود بسیاری از کارشناسان را به تحسین خود واداشتند. این شرایط خوب اما باعث خستگی بازیکنان جوان پیکان شد و یکی از عواملی بود که آنها امروز مقابل هوادار تیم قدرتمند همیشگی نبودند. ضمن اینکه 10 نفره شدن از دقایق اولیه نیمه دوم هم در این شکست عامل مهمی بود.

در نهایت اما چیزی جز آه و افسوس برای مجتبی حسینی و شاگردانش باقی نماند اما آنها قطعا امیدوارانه کارشان را برای بازی با ذوب‌آهن دنبال می‌کنند و برای موفقیت در این مسابقه خارج از خانه تلاش می‌کنند. خصوصا اینکه آنها دوست ندارند رکورد نباختن‌شان در بیرون از خانه به این سادگی از بین برود.

عکس‌ها: حامد عراقی

دیدگاه‌ها