کد خبر : 1810611 | 24 بهمن 1400 ساعت 23:47 | 22.4K بازدید | 10 دیدگاه

بدشانسی‌های ادامه‌دار تیم تارتار

بازنده شایسته در ورزشگاه آزادی (عکس)

تیم ذوب آهن در حالی مقابل استقلال شکست خورد که نمایشی درخشان را در ورزشگاه آزادی ارائه کرد.

بازنده شایسته در ورزشگاه آزادی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که پایگاه‌های آماری فوتبال ایران، سیدحسین حسینی را به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند، شاگردان مهدی تارتار تا 10 ثانیه مانده به پایان وقت‌های اضافه نیز مشغول حمله روی دروازه استقلال و به خطر انداختن پیروزی شاگردان مجیدی بودند و حتی در همان دقایق تلف شده، دو فرصت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند.

موقعیت‌سازی ذوب آهن البته پیش از گل دقیقه 53 یامگا هم در جریان بود. جایی که خدابنده‌لو، هافبک آینده‌دار سبزپوشان نقش مرکز ثقل خط میانی را ایفا می‌کرد و تلاش داشت تا با خلاقیت خود، توپ را از عناصر سرسخت دفاعی استقلال عبور دهد و به مهاجمان کم دقت تیمش برساند؛ مهاجمانی که در این بازی بارها و بارها موقعیت گلزنی از دست دادند تا یک بار دیگر ضعف اصلی ذوب آهن آشکار شود.

 

1691341

 

ذوب آهن در این بازی 13 شوت به دروازه زد و با امید گل 0.88 زمین را ترک کرد که نرخ بیشتری نسبت به تیم حریف محسوب می‌شود. آنها همچنین در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم صدرنشین مالکیت 50 درصدی را در طول بازی ثبت کردند که در این فاکتور در نیمه دوم احتمالا برتر از تیم آبی‌پوش بودند.

شکست شاگردان تارتار باعث شد تا دست آنها همچنان از رتبه تک رقمی دور بماند اما شاگردان تارتار همان‌طور که مقابل پرسپولیس بازنده سربلند بودند، مقابل استقلال هم با شایستگی زمین را ترک کردند تا یک بار دیگر توانایی خود را نشان دهند. حالا 13 بازی دست نخورده برای این تیم باقی مانده و ذوبی‌ها فرصت این را خواهند داشت تا همین فرم مطلوب را با گلزنی و رسیدن به پیروزی هم همراه کنند تا جایگاه خود را بهبود بخشند؛ سرمربی تیم وعده آینده روشن را برای تیم و شاگردانش داد و احتمالا با این نمایش، طرفداران این تیم باقدمت سبزپوش هم، چنین چشم اندازی را برای تیم خود متصور باشند.

 

1691340

دیدگاه‌ها