کد خبر : 1810629 | 25 بهمن 1400 ساعت 09:24 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو:

باشگاه زیاد عوض کردم تا یوونتوس را پبدا کنم

دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس تساوی مقابل آتالانتا با گلزنی در ثانیه های پایانی را قابل قبول می داند.

باشگاه زیاد عوض کردم تا یوونتوس را پبدا کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی که فاصله ای با شکست در خانه آتالانتا نداشت، با گل لحظات آخر دانیلو با ضربه سر در نهایت به تساوی دست یافته و از باخت در برگامو گریخت. حالا دانیلو مدافع سابق تیم هایی چون  منچسترسیتی، رئال مادرید، پورتو و سانتوس در مورد این دیدار صحبت کرده و مدعی شد بالاخره باشگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و برای یوونتوس با تمام توان تلاش خواهد کرد.


دانیلو گفت: "ما سخت مبارزه کرده و همه کار برای کسب پیروزی انجام دادیم، بنابراین تساوی خارج از خانه در تقابلی رودررو با یکی از رقبای ما در این فصل قابل قبول است. ما موقعیت هایی داشتیم و به دروازه آتالانتا هم نزدیک شدیم که نتوانستیم به گل برسیم. اما تیم در حال پیشرفت است و ما باید به راه خود ادامه دهیم."

 

1691404


این اولین گل دانیلو در لباس یوونتوس در سری آ پس از گلزنی در جریان پیروزی 3-1 مقابل ساسولو در ژانویه 2021 بود. او در ادامه گفت: "من این گل را به کل تیم تقدیم می‌کنم، زیرا ما در چند ماه گذشته مسائل زیادی را تحمل کرده، سکوت کردیم و به تلاش خود ادامه دادیم، بنابراین این گل جبران زحمات تیم است. 


من در کشورهای مختلفی بوده و تلاش کرده‌ام باشگاهی پیدا کنم که بتوانم کارم را انجام داده، خوشحال باشم و فوتبال بازی کنم. من در نهایت  این فرصت را در یوونتوس پیدا کردم، بنابراین این گل برای من ارزش زیادی دارد. ما فقط باید سخت تلاش کرده، آنچه مربی می خواهد را انجام دهیم تا در پایان فصل به دستاوردهای مورد نظر خود دست یابیم."
 

دیدگاه‌ها