کد خبر : 1810641 | 25 بهمن 1400 ساعت 10:21 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

برزیل باید با بقیه جاها فرق داشته باشد؛

نصاری: کاری به جدول رده بندی نداریم

هافبک صنعت نفت آبادان پیروزی مقابل تراکتور را حق تیمش دانست.

نصاری: کاری به جدول رده بندی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری، هافبک تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بازی برای ما خوب رقم خورد. بچه ها سر حال بودند و با وجود نبود چند بازیکن تاثیر گذار، بچه های جایگزین خیلی خوب کار کردند و کمبودشان احساس نشد. همه جای بازی سر بودیم و حق مان پیروزی بود.

تعدادی از هواداران تیم نفت آبادان در حاشیه این دیدار و در اعتراض به شرایط مالی بد تیم خود شعارهایی را بیرون از ورزشگاه علیه مدیران مربوطه سر دادند.

 هافبک طلایی پوشان در واکنش به این اتفاق تاکید کرد: من اصلا چنین چیزی نشنیدم و اگر هم بود چون حواسم به بازی بود متوجه نشدم.

او در واکنش به گل عباس بوعذار که داور آن را مردود اعلام کرد، گفت: عباس مثل همیشه که شوت های خوبی دارد، خیلی خوب ضربه زد. به نظر من درست است که دستش بسته بود ولی توپ برخوردی به دستش داشت.

نصاری در خصوص روند نتیجه گیری خوبی که نفت در پیش گرفته گفت: ما در نیم فصل اول هم مشکلات مالی داشتیم ولی در هر بازی به خاطر آبروی شهر، خودمان و خانواده مان هم قسم می شدیم و به میدان می رفتیم. الان هم بخشی از مشکلات حل شده است. آن زمان هم که حتی یک مدت شانزدهم بودیم با مشکلات، دشمنان و خودمان جنگیدیم. طبق صحبت های آقای منصوریان کاری به جدول نداریم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

دو نیمه متفاوتی (یک نیمه آفتابی و یک نیمه بارانی) از اتفاقات جالب بازی تراکتور و نفت در آبادان بود. نصاری این اتفاق را در آبادان عادی دانسته و گفت: ما کلا در آبادان 40 روز زمستان داریم و بعدش هوا بهاری است. از این اتفاقات می افتد، باران نیم ساعت می بارد و بعد دوباره هوا آفتابی می شود. به هر حال برزیل باید یک فرقی با بقیه جاها داشته باشد.

او در مورد بازی هفته هجدهم تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: فجر تیم دونده و سختکوشی است. در بازی رفت ما را برده بود و انشالله این بار با تمام احترامی که برایشان قائل هستیم، برای برد به شیراز می رویم. این یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم خواهد بود و فجر هم نیاز به امتیاز دارد.

دیدگاه‌ها