کد خبر : 1810682 | 25 بهمن 1400 ساعت 13:40 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

توافق بارسلونا با ستاره میلان تکذیب شد

فابریتزیو رومانو تاکید کرد فرانک کسیه هنوز با هیچ تیمی از جمله بارسلونا به توافق نرسیده است.

توافق بارسلونا با ستاره میلان تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می‌کند و گزارش ها حکایت از آن دارد که تمدید قراردادش با این تیم کاملا منتفی است. 

این ستاره ساحل عاجی دستمزدی را از روسونری طلب کرده که این باشگاه حاضر نیست آن را پرداخت کند و به همین دلیل مذاکرات تمدید قرارداد او به بن بست کامل رسیده است.

اخیراً هواداران میلان نیز عصبانیت خود را نسبت به فرانک کسیه نشان دادند و حتی در بازی روز گذشته این تیم برابر سمپدوریا بنری را به همراه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: " آن‌هایی که میلان را دوست دارند با عمل آن را نشان می‌دهند، خداحافظی صمیمانه با کسانی که ناراضی هستند."

 

1681207

 

از طرف دیگر طی هفته‌های گذشته از بارسلونا به عنوان یکی از اصلی ترین مشتریان هافبک کلیدی میلان نام برده شده و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه کاتالانی با فرانک کسیه به توافق اولیه نیز دست یافته است. با این حال خبرنگار معتبر ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو تاکید کرده که این بازیکن هنوز با هیچ باشگاهی به توافق دست نیافته است. رومانو مدعی شده بارسلونا از ماه دسامبر با این بازیکن در تماس بوده اما او هنوز تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده و در حال بررسی همه پیشنهاداتش است.

دیدگاه‌ها