کد خبر : 1811283 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:17 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: تحت فشار هستیم اما باید به ثبات برسیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تایید کرد که قرار گرفتن در کورس قهرمانی باعث شده این تیم تحت فشار باشد.

پیولی: تحت فشار هستیم اما باید به ثبات برسیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی سالرنیتانا به مصاف این تیم برود. 
میلان در حال حاضر با 55 امتیاز از 25 بازی و با یک بازی بیشتر از اینتر در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار گرفته است. 
پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سالرنیتانا گفت:« تردیدهای بیشتر پس از تغییر مربی آن ایجاد شده است اما ما این هفته تمام تمرکزمان را روی خودمان می‌گذاریم. ما ویژگی‌های بازیکنان آنها را می‌دانیم. آنها بسیار تکامل پیدا کرده‌اند و به همین دلیل ما نیاز به توجه بیشتری داریم.»
این مربی ایتالیایی درباره بازگشت به صدر جدول با یک بازی بیشتر از اینتر اظهار داشت:« این جدول در حال حاضر واقعیت را به شما نشان نمی‌دهد چون بعضی از تیم‌ها بازی‌های عقب افتاده دارند. ما باید ثبات را به عملکردمان برگردانیم. فشار زیادی وجود دارد اما ما آماده‌ایم تا آن را مدیریت کنیم.»

 

1690331


او درباره تلاش بازیکنانش برای کسب سه امتیاز در هر بازی اضافه کرد:« ما می‌خواهیم تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا در بازی بعدی به پیروزی برسیم، این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنیم. مهم نیست حریف چه تیمی است، ما می‌خواهیم در هر بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم بیشتر از فصل پیش امتیاز کسب کنیم.»
پیولی همچنین درباره شرایط مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ گفت:« او احساس بهتری دارد و فردا قرار است دویدن را بار دیگر از سر بگیرد. پس از آن شرایط را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه زمانی می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود.»
سرمربی میلان با اشاره به حواشی پیرامون فرانک کسیه اظهار داشت:« کسیه آرام است، شرایط مثبت است و تیم اتحاد زیادی دارد. ما می‌دانیم که باید با تمام وجود تلاش کنیم و هیچ مشکلی از این نظر در تیم وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها