کد خبر : 1810692 | 25 بهمن 1400 ساعت 14:55 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

چرا نیکو پیک ژاوی شد؟

توضیح ژاوی در مورد حرکت جالب در دربی کاتالونیا

ژاوی هزناندز در مورد دلیل ارسال برگه برای سرخیو بوسکتس توسط نیکو در جریان بازی با اسپانیول صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول با تساوی 2-2 متوقف شد و در مسیر نزدیک شدن به رئال و سویا یک قدم به عقب بزرگ برداشت.

در این بازی ابتدا پدری در دقیقه 2 بارسا را پیش انداخت ولی در ادامه سرجی داردر و رائول دی توماس برای میزبان گلزنی کردند. در نهایت لوک دیانگ با ضربه سر دقیقه 96 خود ناجی بارسا شد و کار را به تساوی کشاند.

 

1691384

 

دقیقه 72 بازی یک اتفاق جالب رخ داد. نیکو گونزالس که با تصمیم ژاوی وارد زمین شده بود، برگه ای را به سرخیو بوسکتس تحویل داد.

 یک تکه کاغذ حاوی تغییرات تاکتیکی مورد نظر ژاوی هرناندز برای بازگشت به مسابقه و باز کردن دروازه اسپانیول تا بوسکتس از برنامه های جدید سرمربی بارسلونا مطلع شود. 

پس از اینکه بوسکتس یادداشت ژاوی را دید، آن را به جرارد پیکه هم انتقال داد تا او نیز با سیستم جدید با سه مدافع میانی و حضور عثمان دمبله و آداما ترائوره به عنوان وینگرهای تیم آشنا شود.

 

1691411
 

ژاوی در مورد دلیل این حرکت و مطلع کردن کاپیتان های تیمش از طریق این برگه کاغذ گفت:« سیستم را عوض کرده بودم ولی جو ورزشگاه و سر و صدای هواداران اسپانیول به اندازه ای بود که بوسکتس نمی توانست حرف هایم را متوجه شود. سیستم به 3-4-3 تغییر کرده بود و تنها راه اطلاع رسانی به کاپیتان ها همین بود. خوشبختانه تعویضی ها نیز موثر کار کردند و توانستند در راه زدن گل تساوی کمک مفیدی باشند. شاید خیلی خوب بازی نکردیم ولی به اندازه ای خوب بودیم که شایسته پیروزی باشیم. متاسفانه اینچنین نشد.»

دیدگاه‌ها