کد خبر : 1810698 | 25 بهمن 1400 ساعت 17:52 | 38.1K بازدید | 5 دیدگاه

رضایت 100 درصدی مالک روس؛

وعده جذاب رومن آبراموویچ به توخل برای تابستان

رومن آبراموویچ مالک چلسی به‌زودی قراردادی جدید پیش روی توماس توخل قرار خواهد داد.

وعده جذاب رومن آبراموویچ به توخل برای تابستان

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دو روز پیش توانست برای نخستین بار فاتح جام جهانی باشگاه‌ها شود. آبی‌ها که 10 سال پیش در برابر کورینتیانس این جام را از دست داده بودند، این بار در ابوظبی توانستند پالمیراس را با گل دقیقه 117 کای هاورتز 2-1 مغلوب کرده و قهرمان شوند. به این ترتیب چلسی با مالکیت رومن آبراموویچ توانسته به همه جام های ممکن در فوتبال دست پیدا کند.

 

1690971

 

یک سال پیش کمتر کسی تصور چنین موفقیتی را برای چلسی می کرد. تیم با فرانک لمپارد در مسیر افت قرار داشت ولی آبراموویچ اسطوره باشگاه را برکنار کرد و توماس توخل جانشین او شد. با توخل، چلسی توانست فاتح لیگ قهرمانان شده و سپس سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز به دست بیاورد.

هرچند چلسی امسال هم قافیه لیگ برتر را به سیتی و لیورپول باخته ولی طبق ادعای تلگراف، مالک روس به‌شدت از توخل رضایت دارد و به زودی قراردادش تمدید خواهد شد. آبراموویچ به خصوص از اینکه توخل، پاندمی کرونا و مصدومیت ها را بهانه ای برای تقاضای خرید بازیکن در انتقالات زمستانی اخیر قرار نداده، خوشحال است. توخل با درک شرایط اقتصادی باشگاه به آبرموویچ گفته است که با همین داشته ها تا انتهای فصل بهترین بازی ها را انجام خواهد داد.

 

1525406

 

آبراموویچ در عوض قصد دارد در تابستان بودجه‌ای مناسب برای نقل و انتقالات کنار بگذارد و مهمترین هدف نیز تقویت دفاع با جولز کُنده مدافع فرانسوی سویاست. او وعده جذب دکلاین رایس را نیز داده و به شوآمنی هافبک جوان موناکو نیز به‌عنوان پلان B نگاه می‌کند. همچنین قرار نیست بند خرید قطعی سائول نیگز فعال شود و او به اتلتیکو باز خواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها