کد خبر : 1811298 | 29 بهمن 1400 ساعت 19:15 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: انتظار داشتم هاورتز و لوکاکو بیشتر گل بزنند

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت چندانی ندارد.

توخل: انتظار داشتم هاورتز و لوکاکو بیشتر گل بزنند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس به مصاف این تیم می‌رود. 
چلسی پس از فتح جام قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها در ابوظبی برای اولین بار در تاریخش بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر برگشته است. 
روملو لوکاکو و کای هاورتز در دیدار فینال موفق به گلزنی برابر پالمیراس شدند و چلسی امیدوار است که این روند در رقابت‌های داخلی انگلیس و البته لیگ قهرمانان نیز ادامه پیدا کند. 
توخل در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر کریستال پالاس گفت:« من هنوز معتقد هستم که لوکاکو به زودی روند گلزنی‌اش را آغاز خواهد کرد. ما به کمی صبوری بیشتر نیاز داریم. ما توقعات بسیاری از مهاجمان این تیم داریم، بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که چرا شرایط به این شکل پیش رفته است.»

 

1678621


این مربی آلمانی با اعلام حمایت کامل از لوکاکو اضافه کرد:« ما می‌خواهیم روملو در شرایط بهتری قرار بگیرد، ما می‌خواهیم او را بهتر درک کنیم و این روندی ادامه‌دار است اما ما هنوز به او اعتماد زیادی نیاز داریم چون او ثابت کرده بازیکنی است که می‌تواند آخرین لمس توپ را داشته و گل‌هایی را به ثمر برساند.»
سرمربی چلسی درباره شرایط این بازیکن بلژیکی ادامه داد:« ناامید و ناراحت کلمه درستی نیست اما ما به فکر او هستیم و او از همان اول به دنبال ثبت آماری درخشان بود اما همه ما آدم هستیم و از نظر دفاعی انتظارات بسیاری از مهاجمان خودمان داریم.»
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره  عملکرد هاورتز اظهار داشت:« اگر شرایط این بازیکن را صرفا از نظر گلزنی در نظر بگیریم باید بگوییم که انتظار بیشتری از او داشته‌ایم اما او از نظر ثبات و مشارکتی که در تیم داشته موفق شده پیشرفت بسیاری داشته باشد. او تمرکز بیشتری روی نقاط قوتش پیدا کرده و من فکر می‌کنم روند ایجاد ثبات را به خوبی طی کرده است.»

دیدگاه‌ها